Bilim adamları hiç olmasa dünya daha güzel bir yer olurdu haksız mıyım?

uyuşturucular silahlar vs. hiç icat edilmemiş olacağı için daha güzel bir dünyada yaşıyor olurduk haksızsam haksızsın diyin ama diyemezsiniz çünkü bu bir gerçek bilim insanları bu dünyayı mahvetti şimdi siz bilim hayatımızı kolaylaştırıyor diyosunuz gidin aynısını çocuğunu uyuşturucudan savaştan kaybetmiş birine diyin. getirdikleri götürdüklerinin yanında hiç bir şey. insan tehlikeli bir varlık o yüzden bir insan zeki olunca etrafına zarar verebilecek gücü oluyor.

Güncellemeler
8 ay
haksızsın diyen kimse çıkmamış güzel muhtemelen teknoloji sizi tembel yaptığı için kimse yazdığımı bile okumadı teknolojinin icadı sizi böyle tembel yaptı işte
Bilim adamları hiç olmasa dünya daha güzel bir yer olurdu haksız mıyım?
Cevapla