20'nci yüzyılda yaşayan, saygın bilim insanları, şu an Tamda bu devirde yaşasaydı, Halk ve Toplum yine saygı gösterir miydi?

Albert Einstein, Marie Curie, Nikola Tesla, İsaac Newton, Heisenberg gibi, yüksek şeref ve Onur'a sahip bilim insanları 21'nci yüzyıl Türkiyesinde yaşasaydı, Toplum tarafından Saygınlık görürmüydü?
Yoksa Ülkedeki ve Toplumdaki Cahillikte barınamaz, Ağır eleştirelere Maruz kalır ve yeniden Avrupa'ya mı dönerlerdi?

İkinci sorum: Bu bilim insanları Neden Türkiye'den çıkmadı da Avrupa'dan çıktı bunun başlıca sebebi neydi?
20nci yüzyılda yaşayan, saygın bilim insanları, şu an Tamda bu devirde yaşasaydı, Halk ve Toplum yine saygı gösterir miydi?
20nci yüzyılda yaşayan, saygın bilim insanları, şu an Tamda bu devirde yaşasaydı, Halk ve Toplum yine saygı gösterir miydi?
20nci yüzyılda yaşayan, saygın bilim insanları, şu an Tamda bu devirde yaşasaydı, Halk ve Toplum yine saygı gösterir miydi?
20'nci yüzyılda yaşayan, saygın bilim insanları, şu an Tamda bu devirde yaşasaydı, Halk ve Toplum yine saygı gösterir miydi?
Cevapla