Bir kitabı bitirdikten sonra yenisine ne zaman başlarsınız?

Ben genelde araya bir gün koyarım.
Az önce Sessiz Hasta isimli kitabı bitirdim. Mükemmeldi! Ters köşe bir final olduğunu her yerde görmeme rağmen asla beklemediğim bir anda asla aklıma gelmeyen bir şekilde yumruk yedim…Harika bir şeydi! Okumaktan asla pişman olmayacaksınız.


Şimdi elimde ‘Unutma Dersleri’ var :) hemen yenisine başladım çünkü Sessiz Hasta’yı kolay aşabileceğimi sanmıyorum.
Bir kitabı bitirdikten sonra yenisine ne zaman başlarsınız?
Bir kitabı bitirdikten sonra yenisine ne zaman başlarsınız?
Cevapla