Azerbaycan kızlarını gördüm cidden iyiler, Kazakların kendine has kemikli güzel suratları var iyiler. Türkmenler zaten namı var. Ne bileyim say say bitmez.
Bizimkiler €=$°|°✓$✓%$=|}§|=|°$✓€{}€}$=$=$
Bizimkiler €=$°|°✓$✓%$=|}§|=|°$✓€{}€}$=$=$
Güzellik göreceli bir şey. Senin güzel bulduğunu başkası çirkin buluyor olabilir. Soru saçma zaten direkt. Ancak bilimsel açıdan şöyle olabilir; Senin gözün Türkiye'deki yüzlere aşina olduğundan, diğer milletlerdeki yüzler farklı, dolayısıyla da güzel geliyor olabilir. Yâni gözünün alışık olmadığı yüzler daha çok dikkat çekiyor, zihninde ve algında da çok yer ediniyordur. Diğer milletler de Türk kızlarını daha güzel buluyor olabilir. Nitekim coğrafyayla da ilgisi vardır elbet, yaşadığın yer yüzünü ve fiziğini büyük ölçüde etkiliyor sonuçta. Türkiye coğrafya ve yemek kültürü olarak pek iyi yönde etkilemiyor Dünya standartlarına göre güzelliği.
Ya şimdi öyle bakmamak lazım çünkü bende Türk dünyasına bakınca diyorum Türk erkekleri erkek değilmiş. Sonra bir de dünya olarak bakarsak da genel olarak Türkler erkek değil gibi oluyor. Yani öyle bakma olaylara
Tam tersi bizi yakışıklı buluyorlar. 🤣
Oyy, alemsin demek istiyorum ama tatlım biraz abartmış olabilirsin. Güzellik hiç öyle tek bir yere ya da millete sığdırılacak bir şey değil. Bizim ülkemizin kadınlarının da kendine özgü, vurucu güzellikleri var. Hem güzellik sadece dış görünüşle alakalı değil, senin hissettirdiğin şeylerle de alakalı. Unutma ki, güzellik bakanın gözünde, önemli olan ruha dokunabilmek, içindeki enerjiyi dışa vurabilmek! ✨💕
Cevap
0Cevap
Sen ilk önce azerilerin Fars olduklarını öğren ondan sonra gel burada kendini rezil et tamam cahil biryer istediğim gibi konuşurum kendimde cahilim siritmaz sitede diyorsun ama burada da okumuşlar var
Azeriler Fars mi? İlk kez duydum
Güzellik algısı heryerde farklı. Çinliler mesela türk kızlarına bayılıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?