ozellikle kizlara soruyorum bunu bakalim ne kadar akranız. benim yas grubunda olanlarin cogu okumustur bence, yabancı degilse de kötü çocuk, solucan, psikopat gibi kitaplari okumussunuzdur. en son tenimdeki imza diye bi kitabi okudugumu hatirliyorum yasima gore cok sapikcaydi annem gorucek diye ödüm kopardi hahdhd kapanmis tabii simdi wattpad. bir yandan iyi bile oldu cunku ucu bucagi olmayan asiri +18 icerikli seyler vardi ama bir sekilde kontrolu saglanip kapatilmasa daha iyi olurdu tabii. kitapların cok pahali oldugu su donemde wattpad gibi sanal kutuphaneler faydali oluyordu. neyse. yesil gozlu guzel katil ediz cagiran'i, doga'nin ondan kacarken Ankara sokaklarinda kaybolmasini ve bir sekilde katiline asik olusunu dusunucem. iyi geceler by

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer