Wattpad'deki "Yabancı" kitabini okumus muydunuz, okudugunuz baska wattpad kitaplari var mıydı?

ozellikle kizlara soruyorum bunu bakalim ne kadar akranız. benim yas grubunda olanlarin cogu okumustur bence, yabancı degilse de kötü çocuk, solucan, psikopat gibi kitaplari okumussunuzdur. en son tenimdeki imza diye bi kitabi okudugumu hatirliyorum yasima gore cok sapikcaydi annem gorucek diye ödüm kopardi hahdhd kapanmis tabii simdi wattpad. bir yandan iyi bile oldu cunku ucu bucagi olmayan asiri +18 icerikli seyler vardi ama bir sekilde kontrolu saglanip kapatilmasa daha iyi olurdu tabii. kitapların cok pahali oldugu su donemde wattpad gibi sanal kutuphaneler faydali oluyordu. neyse. yesil gozlu guzel katil ediz cagiran'i, doga'nin ondan kacarken Ankara sokaklarinda kaybolmasini ve bir sekilde katiline asik olusunu dusunucem. iyi geceler by

Wattpaddeki Yabancı kitabini okumus muydunuz, okudugunuz baska wattpad kitaplari var mıydı?
Wattpad'deki "Yabancı" kitabini okumus muydunuz, okudugunuz baska wattpad kitaplari var mıydı?
Cevapla