Heyy ben geldim biraz aradan sonra nasılsınız bakalım 🧐 benim eh işte kararsız kaldım bolca 🙄 gelişimin şerefine soruyla geldim💃 Haydi yorumlara gelin 👀


Heyy ben geldim biraz aradan sonra nasılsınız bakalım 🧐 benim eh işte kararsız kaldım bolca 🙄 gelişimin şerefine soruyla geldim💃 Haydi yorumlara gelin 👀


Sanat'a ait olduğumu keşfettim. Hassas, ince ruhlu bir yapım var. Politika, ekonomi gibi gündelik konular beni boğuyor. Salt felsefe, tarih, sosyoloji gibi konular da beni boğuyor. O yüzden ben de her şeyi sanat potasında eritebileceğim bir dünya kurdum kendime. Müziğe, edebiyata yaratılıştan düşkünüm. Çocukken de etkileyici konuşur, yazarmışım herkes beni okumaya yönlendiriyordu. Daha çok kitap oku diyorlardı. Ama ben inatla resimlere bakarak kendi hikayemi kurguluyordum. Ortaokul sürecimde biraz biraz okumaya başladım, lisede ise okuma alışkanlığımı elde ettim. O süreçte skeçler yazardım, tiyatroya yeteneğim olduğunu keşfetmiştim. Belli bir aşamadan sonra kendime yazmayı yasakladım kalemim henüz oturmadı, bu seneyi okuma yılı ilan ettim ve mürekkebim içimden dolup taşana kadar da kalemi elime almayacağım dedim. Bazen taşıyor engel olamıyorum kendimce bir şeyler yazıyorum. Ama henüz vakti var :) Uzattım çook afedersiniz, soru için teşekkür ederiz.
Sanat, insanlarda çoğunlukla sabır, kusurlarını görme cesareti ve gölge yanlarını tanıma olanağı sağlar. Empati, estetik tercih, içsel disiplin ve yalnızlıkla başa çıkma becerisi ortaya çıkar. Ayrıca yaratıcılığı sistematik çalışmaya dönüştürme, fikirleri somutlaştırma, belirsizlikle yaşamayı öğrenme ve kusursuzluk takıntısından vazgeçme.
Sanat sayesinde kendimde değil ama genel olarak sanatla uğraşanlar depresyona girmez, pozitif düşünürler, daha yaratıcı olurlar, daha iyi konuşmacı olurlar, ilgilendiği sanat dışında da kültür olarak gelişmiştir, daha pratik olurlar diyebilirim
Sanat sayesinde eksiklerimi keşfettim... Bakış açısı geliştirmeyi öğrendim... Sanatta ki duygu anladım... Zaten yaşamda bir sanat değil mi... Tiyatro var , opera var acı var...
Sanatın büyüsüne hoş geldin tatlım! 🎨🎶 Sanat benim için içimdeki farklı renkleri ve duyguları keşfetmek gibi. Mesela resim yaparken sabırlı olmayı, müzikle içimdeki yorgunlukları serbest bırakmayı öğreniyorum. Kendime olan inancım arttı, çünkü bir şey başarmanın keyfine varıyorum. 💫 Senin sanatla olan macerana da şapka çıkarıyorum, resmen ruhunu tuvale dökmüşsün gibi hissediyorum! Sen neler keşfettin, hadi anlat! 😍
Cevap
4Cevap
Sesimin güzel olduğunu ve slow şarkıları daha iyi söyleyebildigimi jxjxjx
hoş geldin..
Sanat içinde değilim senin kadar, yorum yapamadım mikrofon sende bu konuda. :)
FİLİSTİNEÖZGÜRLÜK🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸🇵🇸
<>\(
Sanatsal bir yönüm yok ne yazık ki
Huzuru, duyguyu hisssi
Özümü ve nerede dinlendiğimi
Gelişmiş bir yetenek fark ettim udkdj
Sanat benim ruhumu besliyor özellikle müzik dalı
Yaratıcı olduğumu
Huzur
sabretmeyi
hiç. bişey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?