Tanrı olmasaydı, insanlar yine de ahlaklı olur muydu?

Ahlak, sadece Tanrı'ya bağlı bir olgu değildir; bir insanın merhametli olması, yardım yapması ve canlılara saygılı davranması da ahlaktır ve bunun için Tanrı'nın varlığına gerek yoktur. Ancak bazı insanlar sırf cennet-cehennem kavramından korktukları ve toplumsal yargılardan kaçmak için ahlaklı davranmaya çalışırlar. Bunun adı da ikiyüzlülüktür.

Ahlak, sadece Tanrı'ya yaranmak için değil, insan olduğumuz için yapılmalı.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Tanrı olmasaydı, insanlar yine de ahlaklı olur muydu?
Cevapla