Yaratıcıya inanmayanlar nasıl var olduğunu düşünüyor?

yargılamak gibi bir amacım yok sadece inançlarına merak saldım 💞

ateist bir tanrıya inanmıyor sonuçta ve ölünce tamamen karanlık ve hiçlik olarak görüyorlar, dinimi çoğu zaman bende sorguladım ama insanları, hayvanları ve daha bir çok şey nasıl kendi kendine mümkün olabilir ki diye düşünüp mantıksız buldum, çevrenizde var mı böyle biri? ne düşünerek bu dini tercih ediyorlar görüşlerini merak ediyorum
Yaratıcıya inanmayanlar nasıl var olduğunu düşünüyor?
Yaratıcıya inanmayanlar nasıl var olduğunu düşünüyor?
Cevapla