Emin olun ki, Kolomb Amerika'yı keşfettikten sonra değil, keşfederken mutluydu.(Fyodor Dostoyevski) İlişkiler de böyle mi?

Elde ettikten sonra bir anlamı, tadı, mutluluk verici bir tarafı kalmıyor mu?

Emin olun ki, Kolomb Amerika'yı keşfettikten sonra değil, keşfederken mutluydu.(Fyodor Dostoyevski) İlişkiler de böyle mi?
Cevapla