Dostoyevski bir romanında "Kolomb, Amerika'yı bulduğunda mutlu olmadı, ararken mutluydu." ?

demiştir. Sizce mutluluk sonda mıdır yoksa yolda mıdır?
Dostoyevski bir romanında "Kolomb, Amerika'yı bulduğunda mutlu olmadı, ararken mutluydu." ?
Cevapla