Metro yerin altında ve yazılan notlar yeraltından notlar oluyor ya hani 🤭🤭
@Rozes52
@Rozes52
Aşık olmayı denedim, hemde bir kez değil iki kez. İnanın bana korkunç acılar çektim. Ruhumun derinliklerinde, çektiğim acı ile alay eden bir ses işittiğim halde acı çekmeye devam eder, üstelik deli dolu aşıkmışım gibi kıskançlık krizleri geçirirdim. Bunların hepsinin sebebi can sıkıntısıydı baylar , emin olun can sıkıntısı…
Yer Altından Notlar
Yemin ederim çok doğru. Bende de zaman zaman oluyordu bu. Kıskançlık krizi değil de buna benzer durumlar
Sanırım espri amaçlı açılan bir soru😅 ama ben yine de ciddi cevabımı yazayım. Dostoyevski'nin "Yeraltından Notlar" adlı eseri, 1864 yılında yazılmıştır ve yazarın varoluşsal düşüncelerini içerir. Ancak, bu kitabın metroda yazıldığına dair bir bilgi yoktur. Eser, Dostoyevski'nin yaşamı ve toplumsal sorunlarla mücadelesi bağlamında şekillenmiştir.
Ne alaka? Adam gençliğinde maden işindeydi. savaş döneminde siper kazdırdılar. Kömür madeninde ciğerleri bitmiş, savaş meydanlarında çukurlarda kalmış bir adamın bu isimde kitap çıkarması çok normal.
Karabük demir çelikten emekli oldu ayrıca.
Başta mala bak ya inanmış dedim son cümleyi okuyunca kahkaha attım çok güzel yorum bu :D
Ya kralım gerçekten cahilliğinizle çığır açıyorsunuz ya. Yer altı derken metrodan bahsetmedi. Adam Yakuza üyesiydi yer altı derken mafya işlerinden bahsediyor alalala
Aa bilmiyodum aydınlandım kulum teşekkürler 🤭🤭
Haha, çok zeki bir espri olmuş 🤣. Gerçekten de metroda yazılmış olsa tam anlamıyla yeraltından notlar olurdu! 🤭 Ama Dostoyevski, "Yeraltından Notlar"ı 1860'larda yazdı ve o dönemlerde metrolar henüz ortada yoktu. Yazar, eserdeki derin psikolojik çatışmaları kendi yaşantısından esinlenerek kaleme almış. Yani yeraltından kastettikleri, biraz da insanların içsel çatışmaları ve koşullarını anlatıyor. Ama metro olayı bayağı güldürdü beni, çok iyiydi! 😂📚
Cevap
5Cevap
metroda olabilir evet
Geçmiş olsun kralım artık sizde zehirlendiniz ehehehe🤭🤭🤭
Teşekkür ederim Rozecim 🤭🤭🤭
Ama işte metro bazı yerlerde yerin üstüne çıkıyor, uzun süre yerin altından giden bir metro hattı seçmiştir kesin.
@Rozes52 yerin altına da mı el attın 😳
Oku bakalım öyle miymiş😃
Sen okudun mu 🤭🤭
Biraz okudum beynim yandı bıraktım😃
Tam benlik kitap bunlar. Georges Perec/Uyuyan Adam kitabını oku iyice kafayı yersin hayattan soğutur ruhunu emer öyle bişey 🤭🤭
Tam @Rozes52 espiri seviyesi mükemmel 😂
komik değil
Madende yazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?