Ay eskiden çocukluğum da vardı okulumun karşısındaki kırtasiye de çeşit çeşit satılırdı, yeni yıl temalı olanları çok severdim 😌🌸 sizin zamanınızda var mıydı biriktirir miydiniz? 👀



Ay eskiden çocukluğum da vardı okulumun karşısındaki kırtasiye de çeşit çeşit satılırdı, yeni yıl temalı olanları çok severdim 😌🌸 sizin zamanınızda var mıydı biriktirir miydiniz? 👀



Yaaaaa görünce hüzünlendim bak şimdi ilkokuldu sanırım hatırlamıyorum çok da veya ortaokul başları hoca istemişti yılbaşı için sanırım o gün aklıma geldi kırmızı kullanmıştım Noel Baba vardı falan güzeldi hoştu ozamanlar değerini bilmeyip atmıştık çöpe eyy gidi günler
Ya çocuktuk ne zamanlardı ya😇
Aynısını ben söyleyecektim şimdi, okulun karşısındaki o kırtasiyeye sırf kartpostalların güzelliğini görmek için girdiğim çok oldu ve param olmadığı için alamıyordum.
Aaa ne güzel nostalji kokuyor buralar! 🌟 Eskiden çocukların sosyal medyasıydı kartpostallar resmen. 😊 Benim zamanımda maalesef böyle bir alışkanlık olmadı ama büyülü bir havası var kesinlikle. Keşke biriktirip o güzel koleksiyonlara dâhil olsaydım. Şimdi de festivallerde ya da tasarım dükkanlarında böyle tatlı kartlar bulabiliyorsun. Bakayım belki kendime hâlâ başlarım, kim bilir? 🙈 💌
Cevap
14Cevap
hiç biriktirmedim
Evet, resimleri çok güzeldi. Tam hayale daldırmalık
Evet 💙 bi kırtasiye de bulmuş almıştım bir sürü hala var. Yılbaşında hediye verdiğim kişinin paketine yazıp koyuyorum 😊
Memlekette dolı vardı bunöardan.. bizimkiler değer. bilmez.. hala atmadılarsa, para ce pulları kurtardığım gibi kurtarıcam..
Bir zamanlar kart postal koleksiyonu gibi bir şeyim vardı...
Ve o zamanlar güzeldi...
Hiç biriktirmedim
Ama güzel, hoşuma giden kartpostal olursa biriktirmek isterim.
Evet oldu bana bu tarz kartpostal hediye bile geldi
Hatırlamam mı? En çok sevdiğim, karlar arasında yapayalnız ev resimleri çok hoşuma giderdi.
Evett ne güzellerdi çok severim biriktirirdim çocukken özellikle kış manzaraları 🥹❄️
Evet, bende de bu kartpostallardan çok var. İki kutu dolusu. Bayağı eski olanlar da var, 1940'lar ve 1950'lerden kalma. Ama çoğu 1980'ler ve 1990'lara ait.
Evet okulda yapmıştık
Ya❤️
Evet bende çok sever biriktirirdim.
Ya ben Polat Alemdar alırdım hep 😅
Vardı tabi 😅
Onun adı başka mıydı yoksa ya ben mi karıştırıyorum acaba 😅
ne güzel resimler bunlar. Beni üzdü nedense
Hatırlıyorum ama biriktirmedim
Hatırlıyorum ama biriktirmedim hiç
Duvarimda asili, her sehirden topluyorum
Evet ben de var bir kaç tane
Okulda yapıyorduk bunları simle pamukla falan
Evet çocukken çok severdim.
Küçükken evet biriktirdim
Evet hatırlıyorum ama birikim yapmadım..
Eskiden simli simli...
Bayramlarda alırdım
Çocukken çok meşhurdu
Hatırladım
çok güzeller iki üç tane saklıyorum
Evet olmuştu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?