Cesaretin var mı aşkaa çarpıyor kalbim bir başkaaaaaaa :D :D
Jfjfjgnnt Var Var 😍

Şarkı ben ne alaka skfjhksl
Cesaretin var mı aşkaa çarpıyor kalbim bir başkaaaaaaa :D :D
Jfjfjgnnt Var Var 😍

Şarkı ben ne alaka skfjhksl
Bol adrenalinli şeylere bayılırım sjejd çıkarımm
Yokseklik korkum var çıkamam :D
Senin yerine de çıkayım ben fnnfjfj
Çık ben aşağıdan bakarım sana :D
Olur poz veririm yukardan polislerle öpücük atarim jdjfntn
Olur
El sıkışan emoji bulamadim askim anladin sen jdjfjjg
Tamam hjs
❤️
sana da ondan 🌻
Keops'a tırmanmak mı? Aman tatlım, benim cesaretim o kadarına yetmez ama o manzarayı uzaktan izlemek tam benlik! 🏜️ Hem böyle güzel pozlar verir, deveyle arkadaş olur keyfime bakarım. 😂 Sen cesaret eder misin peki?
Ededebilirim :D
Cevap
8Cevap
Çıkarım cesaretim var çıkmak sorun değil ama ya sonrası? Oranın hükumetin ne gibi bir yaptırımları var önce onu bilmek lazım
Hapse atiyorlarmis 😄
Sonra saliyorlar ya
3 4 müş
Sıcakta kıpırdayamam ancak gezerim 😂
Gez ablacimmm senn 😄
Nerde bulcan gömüyü 😄
Evet Mısır'a gittiğimde bunu düşünmüştüm ama piramitlerin oraya gitmedik maalesef
Mesele oraya çıkmak değil ki, önemli olan geri inmek 😄 inmeye takatim kalacağını sanmıyorum
O sıcakta yoluma yürüyemem
Bu sıcaklarda asla dkekksmeks
Orasi hep sıcak yalnız başka bir seçenek yok 😄
Hayır. Yükseklik korkum var
Yüksekten korkarım
Gereksiz maceralar anlamsız
Çıktiktan sonra ne olacak
Mısırdaki en yüksek yerden ülkeye bakacagim falan mesela
Hayır teşekkürler 😅
tabii,
Zorumuz neki
Asansör tercihim
Tehlikelimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar