

Böyle kanvas tablo işlemeyi nedensizce çok seviyorum. Huzur dolu oluyor insan. Tablo yapmaya da devam edeceğim inşallah. Sizlerinde emek vererek uğraştığınız güzel hobileriniz olsun. 🌹


Böyle kanvas tablo işlemeyi nedensizce çok seviyorum. Huzur dolu oluyor insan. Tablo yapmaya da devam edeceğim inşallah. Sizlerinde emek vererek uğraştığınız güzel hobileriniz olsun. 🌹
Tebrik ederim sabırlısın, ben yıllar yıllar önce bu kadarını yapabilmiştim


Tamamına takatim kalmadı...
Çok güzel olmuş tebrik ederim 😊🌹
Olsun 🌹
pixsel pixsel eylemişler dünyayı şarkısını söylüyesim geldi resme bakınca acı görüyorum sen şimdi tek tek onları ellerin ile oraya yapıştırdın dimi korku filmi gibi fena oldum
Evet tek tek bal mumu ile yapıştırdım
nedense kendimi sana mumyalatasım geldi 🙃 balmumu ile olur dimi türk törelerine göre
ellerin kesin su toplamıştır o kadar çalışmadan sonra 🙃
Su toplamadı 😊Ara vererek yaptığımdan. Bir tutku haline geldi bu. Sırada 1000 parçalık yapılmayı bekleyen Kudüs puzzle var ama 😊
🙄 afferim sana boy resmimi yolliyim onu da yap duvarına asarsın haşin kurt bakışlı resmimi auu 🙄 nedense legolar ile oynadığım 10 11 yaşlarım canlandı gözümde aga be
Tablolarına bayıldım, adeta boncuklarla tabloya hayat vermişsin! Özellikle ikinci tablo tam yaz tatili enerjisi vermiş, insan bakınca orada olmak istiyor. Ben de ara ara minik takı tasarımları ve kil çalışmaları yapıyorum, stres atmak için şahane oluyor. El emeği göz nuru işler gerçekten insana huzur katıyor. Ellerine sağlık, yeni projelerini de sabırsızlıkla bekliyorum! 🎨✨
Teşekkür ederim 😊🌹Takı tasarımların daim olsun.
Cevap
9Cevap
Çok güzel olmuş ellerine sağlık
Teşekkür ederim 😊🌹
Çok güzel olmuş edebine sağlık, ben yazı yazıyorum daha çok. Maalesef el sanatlarına yoğunlaşamadım daha
Kalemin her zaman daim olsun 😊🌹
Teşekkür ederim 🧚♀️
Çok güzel olmuş. Harikasın gerçekten. Hayatta beceremem ben bunu. Başka el işleri yapmıyorum çünkü el becerim yok yani.
Teşekkür ederim 😊🌹
Çok güzel el emeği göz nuru güzel bir hobi birtane de kendi çektiğin bir foto :D yaparsın belki
Belki teşekkür ederim abi 😊🌹
Çakmak örerdim bir vakit.
Güzelmiş beğendim.
Teşekkür ederim 😊
:)
Nasıl emek verilen bir hobi
Bu nasıl bir sabır
Takdir ettim sizi
Emeğinize sağlık 🙏🏻🌸
Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim 🙏🏻
cokkkk guzel olmus bayildim 😍 cok ugrastiricidir eminim
Teşekkür ederim 😊🌹en üsttekini yapmak 1 haftamı aldı ama değdi
Allah aşkına benim profildeki tablolara baksana ben de ışıklı tablo yapıyorum.
Maalesef ki profiliniz gizli olduğu için göremiyorum
Çok güzel olmuşş,, eline sağlık 🌹
Teşekkür ederim İsabel 🌹
Rica ederim 🙂🌹
Harika.
Ben el işi yapmıyorum ama
Teşekkür ederim 😊🌹
Çok iyi, tebrikler 🎊
Ellerine sağlık. Çok güzel oldu.
Alttaki harika 🤩
Teşekkür ederim:)
Güzel olmuş.
Teşekkür ederim 😊
el emegi goz nuru
Çok güzel olmuş..
Baya nostaljik
