Neden iyi şeyler beklemeyi bıraktınızda olur? “ Stoacılık felsefesi” uygular mısınız?

Bazı seyler beklemeyi bıraktığınızda olur. bu, evrenin "sen bakarken soyunamıyorum" deme şeklidir. hayat çok garip. beklenmedik anlarda beklenmedik şeyler oluyor. bazen öyle şeyler oluyor ki evrenin nasıl işlediğine şaşıyorsunuz. bazı seyler cok dogru bir zamanda bazıları da artık önemi kalmadığında gercek oluyor. evreni anlamak mumkun degil.


https://youtu.be/TwZlb8rQiss?si=9Qe-3E0CqV4IGT0O
Neden iyi şeyler beklemeyi bıraktınızda olur? “ Stoacılık felsefesi” uygular mısınız?
Cevapla