
Allah geçiktiriyorsa güzelleştiriyordur, sabret...
Her zorluğun yanında bir kolaylık vardır." (İnşirah, 94/5) âyeti
Selam ve dua ile

Allah geçiktiriyorsa güzelleştiriyordur, sabret...
Her zorluğun yanında bir kolaylık vardır." (İnşirah, 94/5) âyeti
Selam ve dua ile
İnsan sabırla bir çok şeyi öğreniyor şükrü kıymet bilmeyi ve insanın aciz olduğunu ve rabbine her daim muhtaç olduğunu işin sonunda zaten Allah nasip ediyor güzel şeyler
Aynen bunun farkında olanlara selam olsun 🖐✋️
Amin cümlemize inşallah
Amin🤲
Rabbimin hikmetinden sual sorulmaz yeterli dua edelim ve çaba verelim
Evet aynen öyle
Cevap
2Cevap
Bence sabır olmadan bir şey olmaz
Sabrın sonu selamet ama biz çok sabırsıziz pek çok açıdan
Evet ama ne kadar zorsa o kadar güzeldir
Kesinlikle
👍
İlk musibet anında gösterdiğin tavır veya tepkidir devamında da öyle olsa gerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar