Bir şeylerin olmasını beklemek midir insanı yıpratan yoksa bir şeylerin olsun isterken, olmadığı halde çabalamak mı?

Bir şeylerin olmasını beklemek midir insanı yıpratan yoksa bir şeylerin olsun isterken, olmadığı halde çabalamak mı?
Beklemek güzeldir sabır gerektirir ancak her seçim bir kaderdir. Beklemeyi seçtiğin için kavuşamayacağın olguları beklemeden hareket ettiğin içinde kaydedebilirsin. İşte evrendeki mükemmel paradoks..
Güncellemeler
+1 yıl
Detaydaki için de kelimesindeki de ayrı ufak bir t9 hatası😊
Bir şeylerin olmasını beklemek midir insanı yıpratan yoksa bir şeylerin olsun isterken, olmadığı halde çabalamak mı?
Cevapla