Kültür & Sanat Hafta sonu kimler bana kahve ısmarlıyor? ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 51 Yapay Zekaya Sor Evet pazar günü kahve içmeye kim götürüyor beni tatilden döndüm😂🤣🥳🥳 Hafta sonu kimler bana kahve ısmarlıyor? Cevapla Tatil Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 24,4b cevap paylaştı. afiyet olsun şimdiden 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Teşekkür ederim 🙏🏻 😂
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 489 cevap paylaştı. Canın sagolsun senin , üstüne de tatlı söyleriz , kahvemizi içerken de iki muhabbetin belini kırarız 😂 1 4 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ooo çok teşekkür ederim kahvealtıda benden o halde😂 Yorumla r_engarenkyollar 1 yıl Vuuu harika olur 👍 beles kahvaltı en sevdiğim 🙋 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl 😂🤣Senin canın sağ olsun ne zaman istersen Yorumla r_engarenkyollar 1 yıl Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 yemiş kadar oldum düşünmen bile yeter 🙏❤️🥰 Yorumla
-ViviR_- Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Hey gidi günler şu manzaradan eser yok artık kendin git iç)) 2 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Eser kalmadı eskiden😂Tamam be gidiyorum ne bağırıyorsun Allah Allah🤪🤣 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 772 cevap paylaştı. Valla kimseye ısmarlayamam bana ısmarlasınlar :D 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ben ısmarlarım sana canın sağ olsun 😂🤣🤣 Yorumla HeartofFire 1 yıl Ahdhs teşekkürler 🤟😄 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim ne demek😂😂 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Bro, Üsküdar'da burayı kaldırdılar di mi? Bu oturma yerleri ve cafe artık yok sanırım... 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Dün geçtim göremedim sanırım kaldırmışlar Yorumla 1kahveyenedersin 1 yıl Biz senle Filizler’de içelim o kahveyi o halde🤝 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Anlaştık 😂 Yorumla
Last_Romancel Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% 1 yıl Tabii ki @tatlikizzzz34 dan başkası olamaz gül yüzlü sevdiğim ❤️♥️ 1 1 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Her zaman sevdiğim.. Hemen hazırlanıyorum.. 😍❤️🥳 Yorumla
u Bahar_555 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 392 cevap paylaştı. Ben ısmarlayabilirim, kahve nasıl olsun? 😃 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Sade olsun lütfen yanında soda olursa dahada iyi olurÖncesinde kahvealtı benden olur mu?😂 Yorumla u Bahar_555 1 yıl Tamam olur haberleşiriz 😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam olur 😂🤣 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl @last_romancel sevdiğime ısmarlayayım.. 😅 1 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ismarla tabi😂🤣 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Tabiki de.. 😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl 😂🤣 Yorumla Last_Romancel 1 yıl Teşekkür ederim birtanem ♥️🫶 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl @Last_Romancel rica ederim bitanem.. 😍 Yorumla
Almound Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl sen yemek ben kahve olcaksa olur hsjdjsj 1 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam kahve altı benden 🤣🤣🤕 Yorumla Almound 1 yıl Üstü de benen hahah Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Kahvealtının üstü senden tamam ah be birleşik yazmayı unutmuşum yakaladın😂🤣 Yorumla Almound 1 yıl Bitişik yazcaktın evet Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Evet 😂🤣 Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kültür & Sanat konusunda 713 cevap paylaştı. Ben ısmarlamıyorum 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Niye be kankam ısmarla işte Yorumla
J-Maria Takip Et Xper 5 Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Kimmiş 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Bilmiyorum kimse ısmarlamıyor seninle kahve içmeyiz diyorlar 🤕🤒🤣 Yorumla J-Maria 1 yıl Vardır bir bildikleri Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Bilemiyorum 🤷♂️🤣 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% 1 yıl Kimse 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam 😂 Yorumla
sarıdilber Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl Ha hay hemen 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Teşekkür ederim 🙏🏻 😂 Yorumla sarıdilber 1 yıl Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl 😂🤣 Yorumla
Perikızı0007 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Benn 😂 1 7 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam gidiyoruz pazar günü saat 08:00 de hazır ol kahve altıda benden olsun Kahveler senden abicim🤣😂 Yorumla Perikızı0007 1 yıl Altın yoksa altıda abi 😂🤣🤣 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Kız kahvealtı birleşik yazmayı unutmuşum ülkeye yeni döndüm idare et😂🤣🤣 Yorumla Perikızı0007 1 yıl Tamam tamam 🤣🤣 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam 🤣 Yorumla Perikızı0007 1 yıl 😂😂 anlaştık Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl 🤣 Yorumla
balyumos Takip Et Xper 6 Yaş: 20 , eic 100% 1 yıl Kahve içmiyorum 1 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ben içiyorum ama 🤷♂️🤕🤣 Yorumla balyumos 1 yıl Ne yapayım Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Sen çay iç ben kahve olmaz mı?😂 Yorumla balyumos 1 yıl Erkeklerle bir şey içmiyorum benden uzak dursunlar ahhaah Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ey allahım ya🤣🤣 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
afiyet olsun şimdiden
Teşekkür ederim 🙏🏻 😂
Canın sagolsun senin , üstüne de tatlı söyleriz , kahvemizi içerken de iki muhabbetin belini kırarız 😂
Ooo çok teşekkür ederim kahvealtıda benden o halde😂
Vuuu harika olur 👍 beles kahvaltı en sevdiğim 🙋
😂🤣
Senin canın sağ olsun ne zaman istersen
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 yemiş kadar oldum düşünmen bile yeter 🙏❤️🥰
Hey gidi günler şu manzaradan eser yok artık kendin git iç))
Eser kalmadı eskiden😂
Tamam be gidiyorum ne bağırıyorsun Allah Allah🤪🤣
Valla kimseye ısmarlayamam bana ısmarlasınlar :D
Ben ısmarlarım sana canın sağ olsun 😂🤣🤣
Ahdhs teşekkürler 🤟😄
Rica ederim ne demek😂😂
Bro, Üsküdar'da burayı kaldırdılar di mi? Bu oturma yerleri ve cafe artık yok sanırım...
Dün geçtim göremedim sanırım kaldırmışlar
Biz senle Filizler’de içelim o kahveyi o halde🤝
Anlaştık 😂
Tabii ki @tatlikizzzz34 dan başkası olamaz gül yüzlü sevdiğim ❤️♥️
Her zaman sevdiğim.. Hemen hazırlanıyorum.. 😍❤️🥳
Ben ısmarlayabilirim, kahve nasıl olsun? 😃
Sade olsun lütfen yanında soda olursa dahada iyi olur
Öncesinde kahvealtı benden olur mu?😂
Tamam olur haberleşiriz 😅
Tamam olur 😂🤣
@last_romancel sevdiğime ısmarlayayım.. 😅
Ismarla tabi😂🤣
Tabiki de.. 😅
😂🤣
Teşekkür ederim birtanem ♥️🫶
@Last_Romancel rica ederim bitanem.. 😍
sen yemek ben kahve olcaksa olur hsjdjsj
Tamam kahve altı benden 🤣🤣🤕
Üstü de benen hahah
Kahvealtının üstü senden tamam ah be birleşik yazmayı unutmuşum yakaladın😂🤣
Bitişik yazcaktın evet
Evet 😂🤣
Ben ısmarlamıyorum
Niye be kankam ısmarla işte
Kimmiş
Bilmiyorum kimse ısmarlamıyor seninle kahve içmeyiz diyorlar 🤕🤒🤣
Vardır bir bildikleri
Bilemiyorum 🤷♂️🤣
Kimse
Tamam 😂
Ha hay hemen
Teşekkür ederim 🙏🏻 😂
😂🤣
Benn 😂
Tamam gidiyoruz pazar günü saat 08:00 de hazır ol kahve altıda benden olsun
Kahveler senden abicim🤣😂
Altın yoksa altıda abi 😂🤣🤣
Kız kahvealtı birleşik yazmayı unutmuşum ülkeye yeni döndüm idare et😂🤣🤣
Tamam tamam 🤣🤣
Tamam 🤣
😂😂 anlaştık
🤣
Kahve içmiyorum
Ben içiyorum ama 🤷♂️🤕🤣
Ne yapayım
Sen çay iç ben kahve olmaz mı?😂
Erkeklerle bir şey içmiyorum benden uzak dursunlar ahhaah
Ey allahım ya🤣🤣