Yeme & İçme Hafta sonu kimlere kahve ısmarlıyorum kimler geliyor? ÖMERBORABALAMİR1 Takip Et Guru Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 62 Yapay Zekaya Sor Evet hafta sonu kahve Faslımız başlasın efendim kimler geliyor bakalım🥳🥳😂 Hafta sonu kimlere kahve ısmarlıyorum kimler geliyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Arkadaşımla sabaha kadar kahvenin her çeşidini içtik. Kahveye doluyum akşama doğru anca içerim. 1 2 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Maşaallah afiyet olsunO halde akşam beklerim😂 Yorumla u Hayatİstanbul77 1 yıl Tamam Yorumla
Gezelimmaksat Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,9b cevap paylaştı. Diyetteyim teşekkür ederim şimdiden 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim her zaman 😂 Yorumla
TatlıKızzzz34 Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Bol bol şekerli bir Türk kahvesi alabilirim.. 😂😂 3 14 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Afiyetler olsun hemen geliyor 😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Teşekkür ederim efenim.. 😂 Hadi nerde kaldı ağaç olduk burada ama ya.. 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim 😂Efendim sıra vardı özür dilerim hemen şimdi geliyor kahve😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Ağaç olduk burada.. 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Geldi ya içmedin mi?Çikolatada vardı yanında?🤣😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Buz gibi olmuştu köpüklü yeniden istiyorum.. 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam bu defa süvari yapıyorum o halde🤣😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Tamam bekliyorum.. 😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam geldi afiyet olsun sıcak sıcak iç😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Çok teşekkür ederim.. Zahmet oldu.. 😂😂 Şekeri biraz az olmuş ama olsun.. 🤣🤣 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim İki şeker bir arada olmaz dediler o yüzden kahvenin şekerini aldık🥳🤣🤪😂 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Teşekkür ederim.. 😅😅 Kim demiş onu.. 😂😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim 😂Literatür’de yazıyordu🤪🤣 Yorumla TatlıKızzzz34 1 yıl Kim dediyse doğru demiş.. 🤣🤣 Yorumla
wouldliketobeLulu Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 1 yıl Böyle yapıyorsun ve senin borç listen kabarıyor andjfjjf 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Öderiz ne zaman istersen😂😂 Yorumla wouldliketobeLulu 1 yıl Hahahah eyvallah düşman eyvallah 😂 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim sayın düşman😂 Yorumla
Carvel Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Sadece senle ben olacaksak olur valla kanka 2 2 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olur kanka ben kalabalığı sevmem zaten 😂 Yorumla Carvel 1 yıl Gerek yok zaten 🤪 Yorumla
u Bahar_555 Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Benn ✋🏻 bol köpüklü olsun 😃 2 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam olur tabikide 😂 Yorumla
Psigareşh Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı. Stoklarınızda , menengiç ya da dibek varsa ve yakındaysanız gelirim. 0 3 Yorumla Psigareşh 1 yıl Sertliği düşürülmüş herhangi bir kahvede olabilir : ) Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Menengiç var 😂😂 Yorumla Psigareşh 1 yıl Size zahmet olcak zahmet vermiyim şimdi. Müsait bir zamanda alırım kahveyi Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Filtre kahve kafi. Sana ne ısmarlayayım? 1 2 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Ben sade kahve alırım😂 Yorumla 1kahveyenedersin 1 yıl Mekanı sen belirle bro. İstanbul ya da İzmit:) Yorumla
seyyah3534 Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 99% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 302 cevap paylaştı. Ne taraftasın kardeş? 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl şu an tiflis’deyim 😂 Yorumla
statüko Takip Et Master Yaş: 54 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ya yalandan (yeme) içirme bizi şimdi :) 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Olur abi böyle şeyler 🤣🤣🤣 Yorumla
gunyss Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Bana sade olsa olur muu 1 5 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tabi olur sade yanına kurbiye ekleyelim o halde Yorumla gunyss 1 yıl ayy teşekkür ederimm 🥹🥳 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Rica ederim Bende sade içiyorum ikisini bir cezvede yaparım banada kolaylık oldu😂 Yorumla gunyss 1 yıl 😂 benim için de iyi olur ikili yapınca daha çok köpük oluyor Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Bu çok doğru tamamdır anlaştık😂 Yorumla
ladycurio Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 96% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 787 cevap paylaştı. Kahveye yok diyemem bende geliyom 😂 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tamam gel tabi😂 Yorumla
BiliyormBununAdı_AŞK Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı. Zaten ben çay içerim daha çok kahveye gelemedim😂😂 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Orta şekerli bir Türk kahvesi alayım efendim😅 2 8 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Tabikide buyrun efendim😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Kızım görmesin😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Neden ki?😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Öhm normalde kahveyi kızım yapar beraber otururuz içeriz😊 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Hımm anladım afiyet olsun ne güzel😂 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Bazende kızıyor sen niye yapmıyorsun diye Yorumla Cevap sahibi 1 yıl 😅😅😅 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Arada sende yapmalısın bence haklı 🤣😂 Yorumla
BirkadınBirçocuk Takip Et Guru Yaş: 102 , eic 100% 1 yıl Gelirim ben🤭 1 3 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Gel tabi😂 Yorumla BirkadınBirçocuk 1 yıl Naneli ve çikolatalı türk kahvesi olsun benimki Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Güzelim Türk kahvesini ne hâle getirdin be😂 Yorumla
__Cutiepie__ Takip Et Xper 7 Yaş: 25 1 yıl Bir kahvenin 40yil hatri var bende istiyorum 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Hemen geliyor 40 yıl başladı 😂 Yorumla
ela_ya Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Söyle 1 2 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl Geldi afiyet olsun 😂😂 ela_ya 1 yıl Oh oh 😂
Sadece_Vlad Takip Et Xper 5 Yaş: 26 1 yıl Kafeine alerjim var 1 1 Yorumla ÖMERBORABALAMİR1 1 yıl O halde sana ne istersen onu ısmarlarız Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Arkadaşımla sabaha kadar kahvenin her çeşidini içtik. Kahveye doluyum akşama doğru anca içerim.
Maşaallah afiyet olsun
O halde akşam beklerim😂
Tamam
Diyetteyim teşekkür ederim şimdiden
Rica ederim her zaman 😂
Bol bol şekerli bir Türk kahvesi alabilirim.. 😂😂
Afiyetler olsun hemen geliyor 😂
Teşekkür ederim efenim.. 😂 Hadi nerde kaldı ağaç olduk burada ama ya.. 😂😂
Rica ederim 😂
Efendim sıra vardı özür dilerim hemen şimdi geliyor kahve😂
Ağaç olduk burada.. 😂😂
Geldi ya içmedin mi?
Çikolatada vardı yanında?🤣😂
Buz gibi olmuştu köpüklü yeniden istiyorum.. 😂😂
Tamam bu defa süvari yapıyorum o halde🤣😂
Tamam bekliyorum.. 😅
Tamam geldi afiyet olsun sıcak sıcak iç😂
Çok teşekkür ederim.. Zahmet oldu.. 😂😂 Şekeri biraz az olmuş ama olsun.. 🤣🤣
Rica ederim
İki şeker bir arada olmaz dediler o yüzden kahvenin şekerini aldık🥳🤣🤪😂
Teşekkür ederim.. 😅😅 Kim demiş onu.. 😂😂
Rica ederim 😂
Literatür’de yazıyordu🤪🤣
Kim dediyse doğru demiş.. 🤣🤣
Böyle yapıyorsun ve senin borç listen kabarıyor andjfjjf
Öderiz ne zaman istersen😂😂
Hahahah eyvallah düşman eyvallah 😂
Rica ederim sayın düşman😂
Sadece senle ben olacaksak olur valla kanka
Olur kanka ben kalabalığı sevmem zaten 😂
Gerek yok zaten 🤪
Benn ✋🏻 bol köpüklü olsun 😃
Tamam olur tabikide 😂
Stoklarınızda , menengiç ya da dibek varsa ve yakındaysanız gelirim.
Sertliği düşürülmüş herhangi bir kahvede olabilir : )
Menengiç var 😂😂
Size zahmet olcak zahmet vermiyim şimdi. Müsait bir zamanda alırım kahveyi
Filtre kahve kafi. Sana ne ısmarlayayım?
Ben sade kahve alırım😂
Mekanı sen belirle bro. İstanbul ya da İzmit:)
Ne taraftasın kardeş?
şu an tiflis’deyim 😂
Ya yalandan (yeme) içirme bizi şimdi :)
Olur abi böyle şeyler 🤣🤣🤣
Bana sade olsa olur muu
Tabi olur sade yanına kurbiye ekleyelim o halde
ayy teşekkür ederimm 🥹🥳
Rica ederim
Bende sade içiyorum ikisini bir cezvede yaparım banada kolaylık oldu😂
😂 benim için de iyi olur ikili yapınca daha çok köpük oluyor
Bu çok doğru tamamdır anlaştık😂
Kahveye yok diyemem bende geliyom 😂
Tamam gel tabi😂
Zaten ben çay içerim daha çok kahveye gelemedim😂😂
Orta şekerli bir Türk kahvesi alayım efendim😅
Tabikide buyrun efendim😂
Kızım görmesin😅
Neden ki?😂
Öhm normalde kahveyi kızım yapar beraber otururuz içeriz😊
Hımm anladım afiyet olsun ne güzel😂
Bazende kızıyor sen niye yapmıyorsun diye
😅😅😅
Arada sende yapmalısın bence haklı 🤣😂
Gelirim ben🤭
Gel tabi😂
Naneli ve çikolatalı türk kahvesi olsun benimki
Güzelim Türk kahvesini ne hâle getirdin be😂
Bir kahvenin 40yil hatri var bende istiyorum
Hemen geliyor 40 yıl başladı 😂
Söyle
Geldi afiyet olsun 😂😂
Oh oh 😂
Canınız Sağolsun ne gerek var zahmete
Kafeine alerjim var
O halde sana ne istersen onu ısmarlarız