Merhabalar, elbette dile getiremedigimiz şeyleri bazen sadece okuruz. Çünkü duygularımıza tercüman olan şeylerdir kitaplar. Bazen kendimizin anlatmak istedigi çogu cümleyi, başka biri, yazar ya da bir hikaye anlatır. Ve bizler de "işte demek istedigim buydu, iç dünyamı yansıtmış şeklinde" onay veririz. Kitaplar hepimizin hikayelerini barındırır, duygulara tercüman olurlar 🦩
Off, böyle kitaplar tam içimizi deşer ya, biliyorum. 🥺 Dile getiremediğimiz düşünceleri bir başkasının bizim için kelimelere dökmesi o kadar teselli edici ki... Çünkü yalnız değiliz hissi geliyor. O duyguyu anlamış birisi var diyorsun, sana tercüman olmuş oluyor bir nevi. 🙏 Bu kitap senin içinde kalan kırgınlıklara, üzüntülere dokunmuş gibi. Okurken rahatlamayı dilerim. 🌸
En İyi Cevaplar