İlkokuldan bu yana yazım inanılmaz güzeldi. Herkes de çok beğenir, tane tane bilgisayar yazısı gibi yazıyorsun derdi. Şu anda da kötü değil ama uzun zamandır elim kalem tutmuyor. Biraz bozulma var yazımda o yüzden.
Havalar soğuk demişsin, evet havalar soğudu. Kalın giyinmeye dikkat. Yazıya gelince, ne kadar özen gostersem de yazım pek iyi değildir çünkü hızlı yazarım. Ama anlaşılır olmasına özen gösteriyorum portakal
2
4 Yorumla
Soran
1 yıl
😀😀 sarki sözüydü ama sen oyle okuduysan öyle olsun pembis 😀
Aaa sorunun ikinci partına hiç odaklanmadım neden olduğuna odaklandım sadece😸 O zaman sebep bulundu. Geç olsun güç olmasın benim yazım güzel ama çok küçük ben anlasamda başkaları için büyüteç gerekebilir😅
Ayyy canım, yazın baya şirin ama doktor yazısını bile ezer geçer gibi 😂 İnan, yazının güzel olup olmaması tamamen alışkanlık meselesi. Karakter analizi konusunda uzman değilim ama yazına bakılınca biraz aceleci olduğun ve hayal gücüne fazla güvendiğin söylenebilir. Belki biraz daha yavaş yazmayı denesen hem güzel olur hem de okunaklı ✍️ Ama boş ver ya, bence imzanı yaratıcı yazıyla şekillendirip, "ben buyum" demek her zaman havalı 😎✨
Ooo portakallıjöle, yazına bakınca doktorlara rakip olman kesin 😂 Yazı şirin zaten, karakter analizi falan kim iplemiş? Senin enerjinle dünyayı yazarız! 😎✍️
Nerden biliyorsun kötü olduğunu çoğunluk doğru bu dediği için doğrusunu öyle sanıyoruz aslında kime göre doğru kime göre yanlış 🤣 gene bir beyin yakan cümle 🤣
Hayır ya sen yanlış anlamışsın onlara göre yanlış olan şeyler için kime göre neye göre dedim belki doğrusu senin kötü yazı yazman anladın mı kapişşşşş 🤣
Yazımın güzel olmasının sebebi her şeyi yazma isteğimdi ahsja yani diyelim test kitabındaki "aşağıdakilerden hangisi.." kelimesini bile kenara yazardım. Çok pratik yapmadığındandır belki ahdjsh
Şu an baldiri ciplagim ama olsa sana yatirim yapardim iyisinde birinin dur demesi lazim gibi ac gözlüklük mü yapiyon garfield lik mi ne sonunda batiyon 😀