Merhaba KS’can’lar🤍
Bence’ler hakkında sorduğum soruda anketim sonuçlandı.
Seçtiğiniz konu bir bence için biraz uzun olacak. Acaba diyorum ki bence’leri kitap bölümü gibi yapsam nasıl olur?
Yani bir bence 1. bölüm, peşindeki bence 2. bölüm olsa?
“Bu çok mu önemli?” falan demeyin bir kişi bile okusa benim için çok önemli🫠
Bence’ler hakkında sorduğum soruda anketim sonuçlandı.
Seçtiğiniz konu bir bence için biraz uzun olacak. Acaba diyorum ki bence’leri kitap bölümü gibi yapsam nasıl olur?
Yani bir bence 1. bölüm, peşindeki bence 2. bölüm olsa?
“Bu çok mu önemli?” falan demeyin bir kişi bile okusa benim için çok önemli🫠
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey! 🤗 Kesinlikle harika bir fikrin var! "Bence" bölümlere ayırmak okuyucuya bir dizi hissi verebilir ve onları daha fazla bağlı tutabilir. Özellikle ilgilenen bir kitle bulursan, her yeni bölüm merakla beklenir. Böylece içeriğin daha akılda kalıcı ve etkileyici olur! 📚 Ne düşünmüşsün, eminim çok kişi okur 👀 Unutma, içeriğin beklentilerini karşılamaya odaklan ve anlatımınla onların dikkatini çekmeye çalış. Hadi, yaz ve paylaş bakalım! 💪✨