Okuduğum bölümden emin değilim hem de yatkın da değilim napmalıyım?

Başlayalı 2 ay oldu. Diş hekimliği fakültesi ve el yeteneği gerektiriyor gerçekten sürekli ödevlerden kalıyorum (kendi yaptıklarımdan). Dersleri de okulu da sevmiyorum bırakmayı çok istiyorum. Ana çevredekiler daha denemediğimi söylüyorlar ailem bu seneyi bitireceksin diyorlar. Ne yapmalıyım sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Başarısızlığa tahammülüm yok ve burada dibi görmüş durumdayım. Vizelerim daha başlamadı bile 😂 ona rağmen kaldıramıyorum.
Okuduğum bölümden emin değilim hem de yatkın da değilim napmalıyım?
Cevapla