1 yılEl emeği ve sabır gerektiren her türlü iş, özellikle dantel, iğne oyası gibi detaylı el işleri, gerçekten etkileyici bulduğum şeyler. Hem estetik açıdan güzel hem de büyük bir incelik ve emek gerektiriyorlar. Her bir motifin, ilmeğin arkasında zaman, dikkat ve özen var. Bu yüzden el işi örnekleri sadece bir süs değil, aynı zamanda insanın sabrının ve yeteneğinin somut bir ifadesi. O yüzden severim.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılEskiye dair her şey hoşuma gidiyor, nostalji duygusu sarıyor etrafımı. Ama dantele dair hiçbir bilgim yok, denemedim de kullanmıyoruz da. Kullanacağımı da sanmıyorum, bu konudaki tek istisnam olabilir kendisi
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılEl emeği çok kıymetlidir ancak kullanmayı sevmem
11 Yorumla
Soran1 yılEvet 😊🌺
Ben pek sevmiyorum ya
12 Yorumla
Soran1 yılRica ederim 😊💞
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
- Kızlar Bir Adım Öne konusunda 24,4b cevap paylaştı.
u 1 yılbeğenirim ben evet
10 Yorumla - Kızlar Bir Adım Öne konusunda 2,8b cevap paylaştı.
1 yılAnnemden kalma var severim gadası
10 Yorumla
1 yılEskiden tüplü televizyonun üstüne konulurdu. Farklı bir havası vardı :D
11 Yorumla
Soran1 yılTüplü televizyon mu. 😂🤭
1 yılTakdire şayan olduğunu düşündüğüm işler, tarzım olmasa bile.
10 Yorumla
1 yılAnnem yüzünden kesin bulunur evde olmazsa olmaz 😅 Ama bana göre o kadar önemli değil.
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 314 cevap paylaştı. Kullanmayı sevmiyorum ama yapması dinlendirici ve zevkli.
10 Yorumla
1 yılEskiden çok popülerdi bunlar ama artık kimse kullanmıyor
10 Yorumla
1 yılşaşırırım, nasıl yapılıyor yahu diye, çoğunu da manasız buluyorum vallahi, işlevsel değilse salla gitsin derim yani.
00 Yorumla
1 yılBuna benzer şeyleri yapıp satıyorum fakat sevmiyorum kullanmıyorum..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılÇeyizimde bolca var saklıyorum. Bence çok değerli emek var
10 Yorumla
1 yılBeğenmiyom ama modern görünenleri var ☺ Bana çok hediye geldi böyle kabul ettim ama kendim almam
00 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 575 cevap paylaştı. Çocukluğumda gereğinden fazla gördüğüm için artık görüntülerine katlanamıyorum.
10 YorumlaKızlar Bir Adım Öne konusunda 378 cevap paylaştı. Evet çok beğenirim
20 Yorumla
1 yılAblamlar çok yapardı ya
10 Yorumla
1 yılBeğeniyorum ama kullanmayı tercih etmem
10 YorumlaHiç beğenmem evimde de asla bulunmaz
10 YorumlaPek beğendiğim söylenemez
10 YorumlaYok be sene 2024😂
10 Yorumla
1 yılasla evimde kullanmayacağım şeyler şunlar
10 YorumlaSevmiyorum hiç
10 YorumlaGüzel sevilir nostalji
10 Yorumla
1 yılAnne tarafi ful beğenir evde olmazsa olmaz 😅
10 Yorumla
1 yılİyy igrenc
10 Yorumla
1 yılBeğenirim evet
10 YorumlaHayır bizde yok…
10 YorumlaDantel severiz 😂😂
10 Yorumla
u 1 yılBeğeniyorum.
10 YorumlaSevmem
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSevmem çünkü evin şeklini bozuyor
10 YorumlaSeverim
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 