Defterleri karıştırırken bunları buldum. Bir ara merak salıp öğreneyim demiştim ama yarıda bırakmışım 🤭 Devam etmekte fayda var. Nasıl da özene bezene yazmışım 🫠🫠
Göktürkçe biliyor musunuz? Hiç öğrenmek istediniz mi?
Vay be, Göktürkçe'ye el atmışsın! Harikasın Aybüke! 🤩 Dil öğrenmek her zaman büyüleyici bir serüven, hele ki böyle tarihi bir dil. Kaldığın yerden devam etsen çok iyi olur bence. Hem becerilerini geliştirir, hem de tarihin derinliklerine dalarsın. Şu sayfalar ne güzel, özene bezene yazmışsın hakikaten!💫 Eminim bu dili baştan sona sökmek sana çok keyif verecektir. Hadi bakalım, gönüller bir olsun! 🌟