Kimseye hak ettiğinden bir gram fazla değer vermemek lazımmış. Sevgilin de olsa, bir edebiyatçı veya sanatçı da olsa, arkadaşın sırdaşın da olsa böyle olmalıymış.
Umarım tamamen biter, hayatını olumsuz etkiler çünkü. En iyisi zorlanacağın, canının yanacağı şeylerden kaçınman. O zaman acıdan keyif de duymamış olursun
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Söyleyebilirsin olur
Aklında kalan bir yabancı oldu mu? Olduysa neden hafızana kazındı?
Hadi söyle bakalım
İnsanlara dair öğrendiğiniz en son şey neydi?
Kimseye hak ettiğinden bir gram fazla değer vermemek lazımmış. Sevgilin de olsa, bir edebiyatçı veya sanatçı da olsa, arkadaşın sırdaşın da olsa böyle olmalıymış.
Merak ettim, lütfen
Ben... yapan tek kişiyim. Boşluğu nasıl tamamlarsın?
Ben çok güzel gülen tek kişiyim
Gülüşü güzelleştiren yaşadığı acılardır derler.. Gülüşün yüzünden eksik olmasın
Teşekkür ederim 😁
soringen şıtrayze
Anlamadım, türkçe yazar mısınız?
sor yani
Size daha önce söylenmiş en güzel şey neydi?
bu kadar yeteneğinin olması normal değil.
Sor ağam
Son zamanlarda en çok sorguladığınız şey nedir?
Ne zaman sona varıcaz
Söyle
Bir hafta boyunca yaşlı olmak mı, bir oda dolusu çocuğa bakıcılık yapmak mı?
Bir oda dolusu çocuğa bakmayı tercih ederim 😄
Söyle
Çocukluğuna dönmeyi mi tercih edersin, geleceğe gidip orada kalmayı mı?
Çocukluğuma dönmeyi isterdim.
Olur.
Bir kitapta yaşayabilseydin bu hangi kitap olurdu? Neden?
Uzun zamandır kitap okumuyorum o yüzden aklıma gelmedi.
Söyle
Daha önce biriyle tanıştığında kendinle konuşuyormuş gibi hissettin mi? Sanki karşında gördüğün aslında başkası değil, senmişsin gibi?
Bir kere olmustu bana çok benzer biri, dedim ki kendi kendime hey wait bu nasil mümkün
Söyledin mi o kişiye de? Hala iletişimde misiniz?
Söylemedim çünkü konusurken ikimizde fark etmistik benzedigimizi ama hala iletisimde degiliz
Benzemenin yanında anlaşabilmek de önemli, sağlık olsun. Belki sana sen gibi hissettiren başka birine daha denk gelirsin
Evet öyle tabi, belki tesekkürler
olar
Sen kimsin? Kendini nasıl tanımlarsın?
Kendimi sınırları olan belirli bir çerçeveye yerleştirip tanımlayamıyorum
Ben kimim, arkadaşlarım bana ilk insan der 😂
Neden?
benimle uğraşmayı seviyorlar çünkü ve her şeye ilk insanmışım gibi tepki verebiliyormuşum tabi eskiden kalma bir şey bu muhabbet jksd
Söyleyin bakalım.
#Vesselam
Kendinizde en çok özlediğiniz şey nedir? Hangi özelliğinizi kaybetmek istemezdiniz?
şişe çevirmece sorularını tercih ederim.
Hayatın amacını buldun mu? Neden yaşıyorsun?
evet amacım belli mutlu ve heyecanlı yaşamak bunun için şişe çevirmek ideal
Buyur
Hiç tanımadığın ama asla da unutamadığın biri oldu mu?
Bi kız vardı arada sokakta görürdüm o kadar
Neden unutmadın onu? Hangi özelliğinden dolayı ya da aklında kalan onunla ilgili bir detay nedir?
Genelde insanları dış görünüşüne göre kalıplara sokmam ama kız çok tatlıydı ve çilleri vardı
Olur..
Kendinle ilgili seni en çok korkutan şey neydi?
Acidan zevk almaya baslamak kendim ile ilgili en çok korktugum seydi.
Bu acı fiziksel mi ruhsal mı?
Her ikiside ve korkunç kilan seyde tam olarak buydu.
Devam ediyor mu? Ne yapıyorsun geçmesi için, böyle gitmemeli ama
Eskisi kadar yok, çok nadir olan birsey. Nasil tamamen yok olur bilmiyorum ama azaliyor.
Umarım tamamen biter, hayatını olumsuz etkiler çünkü. En iyisi zorlanacağın, canının yanacağı şeylerden kaçınman. O zaman acıdan keyif de duymamış olursun
Evet, güzel, iyi niyetiniz için çok tesekkür ederim.
Rica ederim.
:))
Söyle bakalım
Hiç gülmemek mi, hep güldürmek mi?
Hep güldürmek tarzım değil, hiç gülmemekte...
Söyle bakalım
İnsanlara hayat hakkında bir öğüt versen bu ne olurdu?
Her şeyin geçici olduğunu kötü günlerin mutlaka biteceğini
Teşekkürler.
Söyleyin
Bugün kendiniz için ne yaptınız?
Bugün iş yoktu,, günü tümüyle kendime ayırdım sayılır,, yani kendim için kafa dağıtmalık, iyi gelen bir zmn geçirdim
Sevindim. İnsanın bazen dinlenmesi, kendine vakit ayırması gerekiyor.
Aynen öyle🌸
Evet olur
Dilini bilmediğin bir ülkede hiç tanımadığın bir kızla oda arkadaşı olmak mı, en sevmediğin insanla kardeş olmak mı?
Tabikide dilini bilmediğim biriyle arkadaş olmak en azından yeni bir dil öğrenirim jsjwjww
Bir taşla iki kuş vurmak gibisi yok, güzel seçim
Olur
Bu zamana kadar seni en çok etkileyen şey neydi?
soylee
Kendini en yalnız hissettiğin an ne zamandı?
olur
Olmak istediğin kişiye ne kadar kaldı? Yani olmak istediğin kişilikte misin yoksa daha yolun var mı?
evliyim
Sorumla alakası nedir?
Olmak istediğim kişilik baba olmaktı ve oldum. Sanırım halen sorunuzla alakası yok
Babayım deseniz daha açıklayıcı olurdu, bu yeterli.
Ne sorardın
Hiç şiir yazmayı denedin mi?
Bir kaç denemişliğim oldu
Söyle bakim
Hiç duymamış olmayı dilediğin şey ne?
Aklıma gelmedi başka soru jfjf
İlk soruya cevap vermeyen diğer soruya neden cevap versin?
Cevaplayamadim çünkü zor sordun
Geçmişteki hatalarimdan dolayı ailemin konusmalarini duymak istemezdim
Kolay olacağını söylemedim. Önemli olan benim bir cevap almam değil, düşündürmem. Sorgulattıysam bir şeyleri bu yeterli.
Evet düşündüm cevapladım
Sor cevaplayalım
Dünyaya daha iyi bir gelecek getirmeyi mi tercih edersin 100 insanı ölümden kurtarmayı mı?
100 milyar dolar isterim.
Öyle bir seçenek yok. O zaman hem dünya aynı halde kalacak, hem de 100 insan ölecek.
Şunu yazarken bile daha çok insan öldü.
Keşke ölen sadece insanlar olsa.
Ok
olur