https://youtu.be/lx4dry4asis?si=H9QU0GK-oQgk3zTw
Bu da sıporifiden:
open.spotify.com/.../6733tOPmaw46CSIY1v2SI4
Olur olur, neden olmasın. Ciddi, gayri ciddi, zor, kolay, kişisel, genel. Hiç fark etmez.
Evet mikrofonların arkasına sizin için geçtim. İstediğiniz sorudan başlayabilirsiniz.
On soru gelirse, en sonda hepinize şarkı armağan edeceğim.

Hangi renk seviyor sun
Hangi marka araba isterdin
En çok hangi hayvanı yanında isterdin
En çok ne tür şarkı dinlersin
Hangi ülkeye gitmek isterdin
Doğum tarihin ne zaman
Hayatını mahveden kişiler olsa ne yaparsın
Bir evin olsa nasil dizmek istersin
Türkiye en çok görmek istediğin şehir neresi
Hangi meslek yapmak isterdin
Mor.
Almanlardan biri olsun.
Kedi.
Hareketli severim. Pek müzik dinlemem. Hareketli ve sözleri bana göre sakıncalı değilse tür çok önemli değil.
Mısır, Endonezya, İspanya, Kanada.
05.04.1984, ne yapacaksın, hediye mi toplayacaksın.
Hayatımı mahveden kişiler oldu diyebilirim. Bir şey yapılacak günü bekliyorum. Buna bu kadar cevap yeterli.
Az eşya olsun, aydınlık olsun, havadar ve nemsiz olsun. Dizme işi olursa eşime kalsın.
Görmek istediğim bir şehir yok. Hevesim yok hiç.
Biyolog veya biyokimyacı gibi bir şey olmak isterdim. Ya da yazar.
Sanırım memleketimiz aynıydı. Bu sitenin 35 yaş üstü genelde ağır abazan oluyor. Sizi böyle bir sitede bile ağırbaşlı ve olgun kılan doğallık mıdır yoksa bir motivasyon var mıdır?
Buna cevap veremedim.
Sayın Ustam Kendinize bir Eş arıyormusunuz arıyor iseniz bu Adayda olması gerken kiretler çok seksi.. çok güzel... çok zengin... bunların haricinde
Aramıyorum.
Çok seksi olmasına gerek yok.
Çok güzel olmasına gerek yok.
Çok zemgin olmasına gerek yok, babası zengin olsun yeter. : )
Bunların dışında kendini az çok tanıyan biri olmalı.
Tripli olmasın.
Kavgası, siniri intikama dönmesin. Çünkü benim sinirim ve kavgam da intikama veya kine dönüşmez.
Yekzilik ve düzen hassasiyeti olsun.
Sadık olsun demeye zaten gerek yok, o konuda şüphem olursa zaten gerisine gerek yok.
Şimdi zaten bu cevabı biri okuyunca belki de kavga edeceğiz. 😀
Kavga etmekmi istiyorsun hayatım🤣
Sen kimsin ki senle röportaj yapayım amma bi skm sanıyor millet kendini he
Cevap
12Cevap
klasik soruları
Klâsik cevaplar.
"Sorunuz evcil hayvanlar kategorisinde paylaşılınca çok sinirlendiniz mi? Neler hissettiniz o an? Nasıl bir duyguydu tarif edebilir misiniz?"
Fotoğrafın altına evcil hayvan yazsam oraya atar mı diye denedim. Attı. Kendim ettim, kendim buldum.
"Çok pişman oldunuz mu" 🤣🤣🤣🤣
Aslında böyle olsun istemiştim. : ) sıkıntı yok.
Zaman makinen olsaydı geçmişe gidip kendine sadece bir cümlelik bir not bırakma şansın olsaydı ne yazardın?
"Altın al, dolar al, Euro al, bitcoin al"
Cidden bunumu derdin?
Tamam. Her kitabı okuma ama daha çok kitap oku yazardım.
Mantıklı
Hayatında biri var mı? Seninle aynı nicki taşıyan bir üye var, bu bizde merak uyandırdı bağlantınız var mı?
Siz kimsiniz, örgüt müsünüz? Niye merak ettiniz? Niye her soruma gelip gizliden değişiklik yapıyorsun?
Evet hayatımda @SymrnaCityStyIe var.
Pardon örgüt falan ne alaka? Bu bir.
İkincisi asla merak etmedim siz röportaj yapsanız diye sorduğunuz için ben de soruyu komikleştirip sanki ünlü birine soruyor havası yaratmak için o şekilde sordum magazinsel edasıyla.
Üçüncüsü ise size özel bir durum değil ben her soruya gizli yorum yapıyorum ve değişiklik yaptığım bir durum da yok.
Dediğim gibi eğlencesine o şekilde sordum.
Örgüt müsünüz diye ne kadar ciddi sormuş olabilirim sence? İlla emoji mi kullanak da.
Madem mikrofonlar bizde, o zaman asıl merak edilen o soruyu soralım: Hayatınızın film müziği hangi şarkı olurdu ve neden?
Nişantaşı'na gidersen hangi yemeği yersin?
Patates kızartması 😄
O zaman bu adama göre köylüsün
Mesela Nişantaşı'nda ne yemek gerekir ki?
Bilmiyorum, İstanbul'a hiç gitmedim
Benim de hiçbir fikrim yok
Neden bu nick
Sitede kalma sebebin
Sana zararları
İzmirden olduğumu belli etmek için Symrna kelimesini kullandım ama İzmir'den olanların da hepsi anlayamıyor. : ) SymrnaCity İzmir şehri demek. SymrnaCityStyle ise İzmir Şehri Tarzı gibi bir şey. SymrnaCity kullanıcı adım adminler tarafından silinince Style ekledim sonuna.
Daha önce dikmen. org ve zekirdek. com gibi forum sitelerine üyeydim. Forum ortamını çok sevmiştim ama zamanla iki site de kapandı. Yıllar sonra bir arkadaş buradan bahsetti. Forum ortamı gibi olduğunu görünce zaten hemen sevdim. Vs. Vs. Soru sorup cevap almak hoşuma gidiyor.
Zarar olarak değişik bir şey söyleyeyim. Burada geçirdiğim zamanı Facebook veya Instagramda geçirsem bir çok ciddi arkadaşım olurdu. Netten tanışıp adres ve telefonlarını bildiğim 3, 8, 10, 12 senelik arkadaşlarım var. Hediye gönderip, hediye almışlığım var kendilerinden.
Burada çoğunluk kolpa ve çakal. Kim kimdir, kim ne yapıyor belli değil.
Hayatinizda en büyük pismanliginiz nedir? Diye sorardım
Boşa geçen zamanlarım diyor ama daha fazla detay vermek istemiyorum.
Daha dün annemiziinnn kollarındaaa yaşarkeeen. Çiçekli bahçeeemiziiinnnnn... devamını getirebilir misin?
... çiçekleri solarken 🎵🎶
Yollarında koşarken. Şimdi okullu olduk, sınıfları doldurduk. Sevinçliyiz hepimiz yaşasın okulumuz... Olacaktı ama neyse hadi kafiye oldu :D
Solan çiçekler görüyorum hocam.
Solan çiçekler dğeildi solanlar hayallerimizdi ahh be (yanan sigara emojisi)
Güz gülleri gibiydiiik 🎵🎶🎶
Hiiç bahar yaşaamaadııııık (devamını yazma ama bende yok devamı ) :D
Acele ettim kışta geldim. 🤣
Çabukk olalımmm aşkııım :D
Kara sevda kara sevdaaa
Ben hep nakaratı şmyle duyuyorum (hınımunumunu munu mu bilirsiiin) . D
İyiymiş. Bize dayatılanı anlamak zorunda değiliz 🤣
Severiz efenim :) Ama korn versiyonunu :D
www.youtube.com/watch
Siyasete atılmayı düşünüyor musunuz?
Hiç benlik bir şey değil. Bugün ülkenin başına tam yetki ile geçirseler istifa ederim.
Dimi. Ülkenin tüm kahrını çekecen. Adamı yaşlandırır valla
Üstelik değmez.
Üstelik bozulursun.
Zulmetmek zorunda kalırsın.
Ya da öldürülürsün.
Sonuçta değmez.
Seçimlerde oy kullanmayı düşünüyor musunuz?
Uzun zamandır sandığa gidip geçersiz oy kullanıyorum. Yine öyle yapacağım.
O zaman sizi tebrik ediyorum ben de aynısını yapacağım 👏
🙏🙏🙏🙏🙏🤌🤌🤌👍
Senin statio diye hesabın var mıydı
Bu hesabım üç yıllık. Daha öncesinde "statio" veya benzeri bir kullanıcı adı kullanmadım.
Ula sen hangi takımı tutaysun
Beşiktaş. 😂
Artvin Hopa sporu mu tutim.
Küçüklükten kalma ya. Soran olursa Beşiktaş diyorum işte. Bazen tutmuyorum derim. Yoksa yemişim Beşiktaşı. 😂
En sevdiğin hobin nedir?
Kaktüs koleksiyonum var, onlarla uğraşmayı seviyorum.
Vaaay. İyi miş.😃
Eyvallah.
Bu abinin yapay zeka takısıntı nddjd
Zapay Yeka oleeey.
Sizi tanıyanların en çok yanıldığı şey ne?
Ya olduğumdan daha iyi biri sanıyorlar ya da olduğumdan daha kötü biri. Biraz genel bir cevap oldu.
Şunu da eklemek istiyorum:
Kimse göründüğü kadar iyi, anlatıldığı kadar kötü değildir.
🙏
Tabiki. Romanya'yı yener miyiz hocam?
Luçesku 1 puan alır.
Senin karı hesabını gördük bugün
Klonlamışlar beni.
Muhtar olmak ister miydiniz
Hayır, istemem.
davan ne oldu
Yargı sürecindeki bir mesele hakkında konuşmayı uygun görmüyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?