Ülkemizde kadınlar mı yoksa erkekler mi entelektüel olarak kendini geliştiriyor?

Tahsil, bilgi, görgü, aydınlık, kültür, fikrî meseleler gibi entelektüel adı altında oluşan gelişimi en iyi kim yaşıyor olabilir? Bunun artık bir cinsiyet meselesi olduğunu düşünüyorum. Sebebi ise mevcut yaşam koşulları. Çalışma şartları, futbol tutkusu, arkadaş çevresi vs. göz önünde bulundurulduğunda, sanki kadınlar erkeklere nazaran daha şanslı ve meraklı gibi. Elbette her iki cinsiyette de bunu başarabilen fazladır ancak bence kadınlar uzak ara önde.. Sence?

Ülkemizde kadınlar mı yoksa erkekler mi entelektüel olarak kendini geliştiriyor?
Erkekler tabii ki
Kadınlar bu işin kitabını yazar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ülkemizde kadınlar mı yoksa erkekler mi entelektüel olarak kendini geliştiriyor?
Cevapla