
Türk Edebiyatı
Rus Edebiyatı
Alman Edebiyatı
İngiliz Edebiyatı
Fransız Edebiyatı
Amerikan Edebiyatı
Güney Amerika/Arap/ Asya Edebiyatı
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Türk edebiyatını seçmeyi çok isterdim açıkçası çok iyi edebiyat ama Ruslar bu konuda çok iyiler. Ancak Türk edebiyatı da edebiyata çok önemli terimler katmıştır (bkz: etik blöf/ethical bluff).
Ancak Rus edebiyatının katkılarının tartışılamayacak seviyede daha fazla olduğunu düşünüyorum,
Ve daha niceleri
Rus edebiyatını daha çok severim. Arkadaşlarım bana karı gibisin bir şey anlatırken en ufak detaylarına iniyorsun.15 sene önce bir olay yaşamışız biz neredeyse olayı unuttuk sen en ufak ayrıntısına kadar hatırlıyorsun derler :D Heh işte Rus edebiyatı da böyle detaycıdır. Bir karakterden bahseder ve neredeyse gömlek düğmelerine kadar anlatır. Hoşuma gidiyor.
Rus edebiyatı. Bi de Balzac, fransızlardan.
Bu arada Türk edebiyatına da Nihal Atsız denen faşist eniğin kitabını koymak Türk edebiyatına hakarettir. Evet, geç başlayan bir edebşyat serüvenimiz var ama, Recaizade Mahmut Ekrem, Sabahattin Ali, Kemal Tahir, Nazım Hikmet'ler varken Atsız nedir abi?
Cevap
23Cevap
Amerikan Edebiyatı tabi ki de
Leo Tolstoy
Her zaman için kendi ülkemin başarılarını daha çok severim Bu yüzden Türk edebiyatı
Dünya klasikleri genelde Rus edebiyatından çıkmıştır.
Önce edebiyat seviyormusunuz diye sorsaydiniz.
Firsatim olursa hepsine hakim olmak isterim
Rus edebiyatı diye biliyorum ama yine de Türk demek istiyorum
Hepsini okumak isterim
Hepsini de ayrı ayrı severim ama seçim hakkım Rus Edebiyatı olurdu.
Türk edebiyatı diyorum
Fransız edebiyatını seviyorum.
Rus ve fransız
Tartışmasız Rus Edebiyatı
Rus tabiki soru mu bu 😂
Türk ve Rus edebiyatı
Önce kendi ülkemin sonra.
Rus
Türk edebiyatı daha çok dikkatimi çekiyor
Türk edebiyatı
Türk edebiyatı
Türk Edebiyatı
Rus.
Genelleme yapmam
Türk
Ruslar
Rus edebiyatı
Türk edebiyatı
Türk Edebiyatı
Fransız edebiyatını seviyorum
Bilmiomki
Türk tabi
Türk edebiyatı
Afrika e edebiyatı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?