Evrende çok fazla öğrenilecek bilgi var, sıkılmadınızmı bu basit hayattan volt 2?

Kapitalizm sistemi insanları basitçe şeylere yönlendiriyor , basit bir hayat sunuyor ama bu evrende hiç basit olmayan şeyler dönüyor.

Gerek beynin yapısı gerekse evrenin yapısı.

Bunu sadece beyninizle çözebilirsiniz.

Ama insanlara göre hayat bundan ibaret.

->Çalış, çok para bulmaya çalış, arkadaşlarınla takıl gez toz, müzik dinle , işlerle ilgilen, birilerini geçmeye çalış vs.

Çok basit bir düzenden ibaret. Peki ya işin alt yapısına inmiş olan bu insanlar kimler?

1- hackerlar

Evrende çok fazla öğrenilecek bilgi var, sıkılmadınızmı bu basit hayattan volt 2?

hackerlar Teknolojiyle değil teknolojiyi oluşturan etmenlerle ilgilenirler. Bunlara sızarlar, teknolojinin elemanı değil yönetmeni olurlar.

2- Bilim adamları

Evrende çok fazla öğrenilecek bilgi var, sıkılmadınızmı bu basit hayattan volt 2?

Evrenin sunduklarına değil nasıl sunduğuyla ilgilenirler. Evrende gerçekleşmiş, gerçekleşecek olaylarla ilgilenirler.

3- Dahiler

Evrende çok fazla öğrenilecek bilgi var, sıkılmadınızmı bu basit hayattan volt 2?

Sahip oldukları yetenekleri öylesine iyi kullanırlar ki, onlar bardağı olduğu gibi görmezler. Müzik onlara göre başkadır, Matematik onlara göre başkadır. En ince detayına kadar görürler.

Kimileri bu düzene ayak uydurup her şeyden mahrum kalırlar, basit bir hayat yaşar ve ölür. Kimileriyse bu düzenden çıkıp her şeyi sorgularlar, ölmeden önce bir çok şeyi öğrenir ve insanlığa bırakırlar.

Hiç merak etmiyor musunuz? Gerçekten soruyorum, böyle basit bir hayata neden gömülü kalıyorsunuz? Hiç sıkıcı değil mi?

Evrende çok fazla öğrenilecek bilgi var, sıkılmadınızmı bu basit hayattan volt 2?
Cevapla