Osmanlı, gayrimüslimlere iyi davranmakla hata mı etti?

Bence Osmanlı'nın büyük bir hatası, kafirlere çok iyi davranmasıydı. Her hakkı vermesiydi. Özellikle de yahudilere. Osmanlı istese yahudilerin soyunu kurutabilirdi, ama tam tersi yahudilere her hakkı verdiler. Ve bugün o yahudiler, Müslümanlara zulmediyorlar. Osmanlı, yahudilerin lanetli bir ırk olduğunu unuttu. Yahudilere gelişme hakkı tanıdı, ve o yahudiler de Osmanlı'da gelişip sonrasında İsrail'i kurdular. Bu, Osmanlı'nın yaptığı en büyük hataydı maalesef.

Osmanlı, gayrimüslimlere iyi davranmakla hata mı etti?
Cevapla