Benim firkrim. genelde gençler daha çok okur ama onlar da kaliteli olanı çoğu zaman iskaliyorlar
0-15
15-25
25-35
35-50
50+
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim firkrim. genelde gençler daha çok okur ama onlar da kaliteli olanı çoğu zaman iskaliyorlar
Bildiğim yaşlı nesilden de kitap okuyan çok da bence 25 li yaşlarda olanlar daha çok okurlar diye düşünüyorum. Çünkü kitapçılarda onları daha çok görüyorum.
Cevap
14Cevap
Ben her yaştan okuyan var
Yetişkin olduktan sonra pek kimse okumaya fırsat bulamıyor. İş güç hayat mücadelesi vs.
bana kaç tane 15 25 yaş arası kitap okuyan yazabilirsiniz? ya internet oyunundalar ya da lay lay lomlarda
genellikle 15 yaş daha çok okur ben hergün 20 sayfa okurum bu alışkanlığımı çok seviyorum...
35 50 kesindir, ogrencilerin zorunlu okudugunu hesaplamazsak.
Bence 25 35 yaş arası çünkü insanın tam olgunlaşma dönemi
Her yaştan vardır bence de 0-1-2-3-4-5 yaş aralığını abartmışsın seçenekler de 🙄
15-25 bence. Ama ona bakmıyor. 50 yaşında bile görüyorum büyük kütüphane gibi kitapları olanlar var.
bu yaştan çok, kitleye ilgili bir durum ama bence 30lu yaşlar daha eğilimli okumaya
Ne zaman bir kitapçıya gitsem 15-25 yaş arasındaki gençlere daha çok rastlıyorum. Bu tabi ki bir kriter olmayabilir ama bu durum bende en çok o yaş grubu okuyor algısı yaratıyor.
25/35 yaş aralığı bence.
Genç ve orta yaş daha çok okur diyorum
15 25 aralığında çoğu şeyin maximumu mevcut
Bende o kitle cok mu çok az
Fazla değildir bence yaş aralığı
25-35 bence
#Mirliva
15 bence
15 25 bence
Yaşa bakmıyor okumak
25.35
35 ile 50 yaş.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?