Yaş aralığı olarak soruyorum
6-10
10-18
18-25
25-35
35-50
50 üzeri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yaş aralığı olarak soruyorum
18-25 yaş aralığı bence.
ama en güzeli bence yaşlıyken. şu andan itibaren düşünüyorum, sallanan o sandalyemde gün ışığı vururken kitap okuduğumu. hatta belki kalbim dayanamaz böyle bir neşeye, kalp krizi geçiririm ve ölümüm böyle olur.
Cevap
2Cevap
Z kuşağı dışında kitap okuyan yok. Yaşlı kuşağın oy tercihinde belli her şey.
Bence de
10-18
Bence ama dü ya klasiği değilde klişe watpat okuyorlardır kuzenimden biliyorum
Wattpad zaman kaybımıdır, aşk romanları?
Aşk romanları zaman kaybı değil watpat zaman kaybı
Çok boş bir şey hep sorunlu ikj aşık olur yazar onları terapi vermek yerine aşık eder düşmanları olur erkek hem güçlü bir tavırdır kadın ise ağlak oluyor ve en garibi bunları kadınlar yazıyor
Aşk romanı oku ama sefillerden marius ile costtanteyi oku ne bilim fantastik bile okusan bu watpat tan daha iyidir en azından cinsiyetini gömen kadınlar yoktur
Teşekkürler
Rica ederim Umarım klasiklere geçersin ya da devam edersin
Ben wattpad okumuyorumki, bir kitap bile okumadım, okuma şansım olmadı diyelim, diğer kitaplardan ötürü, düşüncelerine katılıyorum,
Peki zamanın olursa bence okumalısın ☺️
Tabi dünya klasiği watpat değil yanlış anlama 😅
Anladım)
25-35 daha çok okur gibi
25-35 yaş diyorum ben
25-35 nedeni yok benim için öyle
25--35
18_25
25-35
18 25
Sanırım iki hesap kullanıyorsun 🤔
18 25 bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?