Biri benden kitap istediğinde ölü takliti yapmak en iyisi 😳😱
Bu tepkiyi veresim geliyor 😬💆♀️💆♀️
Biri benden kitap istediğinde ölü takliti yapmak en iyisi 😳😱
Bu tepkiyi veresim geliyor 😬💆♀️💆♀️
Video ki kadın bence oldukça sakin tepki vermiş 😬 Benden pek kitap isteyen olmadı şuana kadar ama çok güvendiğim bir arkadaşımsa ve hali hazırda zaten okumayı bitirdiğim bir kitap ise evet ödünç verebilirim. ama mesela koleksiyon yaptığım bir serinin kitapları ise vermezdim. çünkü kitap da çizik ya da buruşukluk istemezdim. yine de arkadaşım olduğu için çoğu kitabımı verirdim.
Selam bende kiracınızdım konuşmim konuşmim diyorum ama bakıyorum da kimsenin sesi çıkmıyor. Gökhan diyorum bakıyorum ses çıkmıyor sizler akrabasınz Recep abiyle uzaktan diyorum inkar ediyorsunuz Sude diyorum inkar ediyorsunuz sinoplular diyorum inkar ediyorsunuz birde üstüne üstün inkar ediyorsunuz yok mu yüzünüz kişiliğini iz trol yapmaktan başka bir şey bilmiyormuşsunuz okadar söz söylüyorum dinleyip. Kaideye almıyormuşsunuz
Kitaplarım benim en değerli hazinemdir ödünç isteyen olunca sessizce ordan uzaklaşıyorum:))
Ölü taklidi yapıp isteyeni heryerden engelleyip hayatından çıkarmak ta lazım bir daha teşebbüs etmesin diye :)
Veriyorum da alması çok sıkıntı
kaç defa istediğimi biliyorum bir arkadaştan gelmedi de zaten sonra ben de bıraktım vermeyi
Biraz geç bırakmışsın :D
Teşekkür ederim :D
Cevap
21Cevap
Okuyup bitirdiğim bir kitapta şayet veririm.
Çünkü okuduğum bir kitabı tekrardan okumam.
Rafta duracağına
Bir başkası da okuyup yararlanması için kitabı veririm
Verdiğim kitabı o an gözden çıkarırım zaten.
Peşine düşmem.
Geri gelmezse de sağlık olsun der geçerim
Kendimi ayıplıyorum fakat her defasında ölü taklidi yapma hissi yokluyor. Bir tane daha alıp hediye vermek en iyisi :D
İstenildiğinde direkt hediye ediyorum artık. Yoksa yıllarca geri gelmesini beklemek zulüm gibi geliyor insana. Alsın götürsün unutayım direkt o kitabı hafızamdan silinsin😄
Sadece kız kardeşime ve en yakın arkadaşıma veriyorum. Diğer insanlara emanete iyi bakarlar mı, kitap geri gelir mi emin değilim. Sadece güvendiklerime veririm.
Ödünç vermiyorum direkt hediye ediyorum isteyince. Tekrar verince o kitaptan soğuyorum çünkü artık 2. El olmuş gibi oluyor. Kendime ait hissetmiyorum o yüzden hediye etmeyi tercih ediyorum.
Çok iyi anlaştığım bir aile var kızlarında müthiş bir okuma alışkanlığı var söz verip unutmuştum söylenmiş hakkımda hemen kitapligimdan bir kaç kitap seçip götürdüm.😀Ona sponsorum şu an için.
Bir kere vermiştim kitabı geri aldığım da kapağı falan yırtıktı o günden beri vermiyorum kendileri alabilir.
Artık kimseye bir kuruş dahi vermem hiç Birsey vermem
Yediğim. Kaziklarla dünyanın etrafında 100kere dönerdim
Gerçekten okuyacağını biliyorsam, kitap meraklısı biriyse vererim, verdiğim zmnlar da çok oldu.. sıkıntı etmem
Eskiden veriyordum ya geri gelmiyordu ya da yıpranmış geliyordu... artık kitaplarımı kimseyle paylaşmıyorum
Kendi kitabımı asla vermem, yenisini alıp hediye ederim ama… Her kitap sahibine göre hatıra barındırmalı bence…
Kimse benden kitap istemesin ablam kitaplarımı aşırmasın diye hepsini kütüphaneye veren tek hain kişi ben olabilirim 🤪
Abla işi daha büyğk yıkım olabilirdi 😃
Yok, yok. O hatayı yapmam bir daha, kitaplarım benim her şeyim.
Kimselere vermem onları, kütüphaneye kitap bağışlarım lakin kimseye kitap vermem.
Eğer çok değer verdiğim bir kişiyse veririm ve genelde bu ödünç olmaz direkt sahip olur ona. Ama sıradan biri ise asla
Hayır.. kendi kitabımı vermem.. yenisini alır hediye ederim… 🙃
kimse bana hediye etmiyor ki ben etmek istiyorum karsilikli hatira olur
Ne kadar karşı olsamda yine kıyamayıp veriyorum karşı olmamin sebebi 10 tane verdiysem 2 tanesi geri gelmiştir.
Evət ama herkese değil ve tembihlerim dikkat etmesi için.
Yok ya uzun zamandır vermiyorum.. Kitaplarım hazine gibi duruyor :D
Hayır, çünkü giden kitap geri gelmiyor vermiyorlar yiyorlar resmen hshsh
Hedıye edıyorum okuyunca baskasına ver dıyorum
Hayır vermiyorum. Verdiğim zaman kitap kitaplıktan çıkıyor çünkü.
Hayır kitaplar benim kalbim. Kimseye veremem. Hele ki ciğerini bilmediğim birine hiç
İstesin ödünc nedirki temelli verelim yeterki okumak istesin
Bir daha verirsem o. cocugum dedim ve bir daha vermedin ya ben kitaplarında iz olmasinda diye kıvırmaya okurum millet yırtık pirlik getiriyor kriz geçiyorum aq delleniyorum vermem gitsin kütüphaneden alsın aklıma geldikçe sinirleniyorum
Önceleri herkese veriyordum. Ama çoğu kitabım geri gelmedi, hemde en sevdiğim kitaplar. Bazen çok kötü halde geri verdiler. O yüzden bugünlerde en yakın arkadaşlarım ve gerçekten kitabı seven insanlara veriyorum
Bı kere o hataya düştüm geri aldığımda kitap kapağı ciltli olmasına rağmen sanki fare kemirmiş gibiydi ve özel baskıydı :(
Kitaplarima Sanki Benmisim gibi ozenli bakan birisiyim- Ve asla kitaplarimi baskasina vermem onlar benim canim 😭
Veriyordum.
Ne zaman ki bir Sinan Akyüz hayranı olarak Aşk Meclisi kitabım geri dönmedi o gün kitaplarımı paylaşmaktan vazgeçtim.
Çok yakın olduğum biri olabilir.
Evet, ve not ederim, kime ne zaman verdigimi.
En son vermiştim bir daha alamadım o yüzden vermeyi düşünmüyorum hemde hiç
Veresim gelmiyor kitabın anasını ağlatıyorlar
Eskidendi çok eskiden...
okuduktan sonra hediye etmeyi severim.
İsterse veririm neden vermeyim..
Bazen verirm geri de gelmez ama
ödünç vermek değil. Hediye ederim
Kitabım yok kimse de vermio
Kitaplarımı kimse ile paylaşmayı sevmiyorum
Ben veririm ya.
Evet veriyorum
Ve çoğu kaliyor
1 kere verdim ondada geri gelmedi
Vermem sanırım özellikle de önemli kitaplardan
Eskiden çok verirdim artık kıyamıyorum vermeye.
Veriyorum ve geri gelmiyor istemesi ayıp olur diye
Verdim ama gelmediği için bir daha vermem
Vermiyorum geri gelmiyor o kitap
Evet karşılıklı olarak :)
Yeğenim dışında kimseye vermem.
Veriyoruz ama geri dönmüyor
Kimin istediğine bağlı. Herkes geri getirmiyor.
Ben vermem.
Asla asla aslaaaa
Veriyorum
Asla vermem eğer verirsem çok sevdiğimden
Evet
Hayırr
Hayır
Hayır vermiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?