Bu isimlerin tanınıyor olması medyatik hareketleri ve adlarını taşıyan markalardan birazda. Şimdi günümüzün tanınanları ise sadece zengin olan girişimciler. Mesela apple ı iki ortak kurdu biri ilk bilgisayarlarını yaptı biriyse pazarlama ve para kısmına yoğunlaştı. Steve wozniak ismini pek bilen yoktur ama steve jobs ikon oldu.
Yaşam hakkında konuşmak eh. Daha zekilerini biliyorum. Bu arada ona sormak istediğim bir soru var. Madem insanlar maymunlardan geliyor, şimdi ki maymunlar neden maymun kalmış?
@Sineklertanrisii evrim teorisi çok geniş bir teori maymunla sınırlamak komik olur ayrıca o tezine ben de yüzde yüz katılmıyorum ama şu yönü olabilir; kurt köpeğin atası derler. Kurt da köpek de şuanda yan yana olabiliyor. İnsanlar da dünyanın her yerinde yaşamış varlıklar. O zamanlar bir kısım insan yaşamış oldukları coğrafyanın şartlarına adapte olmak zorunda kalmış ve ona göre evrim geçirmişler. Diğer taraf ise buna gerek duymamış. Nasıl ki şuanda uzak doğulu insanlarla yüz anatomisi olarak oldukça farklıysak ve bir arada yaşayabiliyorsak bunu çok daha uzun bir zaman dilimine yaydığımızda maymun ve insan için de geçerli olabilir çünkü zaman ne kadar çoksa evrim de o kadar büyüktür genelde.
Ben fizikçiyim. Nikola tesla akıl sınırlarını zorlayacak kadar zekiydi. Mesela albert einstein ve sir ısaac newton bilinenin aksine çok zeki değillerdi, einstein in kendide söyler bunu, sadece inanılmaz odaklanırlar tüm başarıları bu sebepten.
Bu bilim adamı mevzusu gariptir. Bir çok asıl mucidi tanımıyoruz, araklayanları mucit biliyoruz. Edison en bariz bildiğin. Fakat artık bu günümüzde çok daha yaygın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Albert eistein tabi ki de
Çağa yön veren ordinaryus prof. doktor kimyager sayın Abuzer Kömürcü beyefendi huzur içinde uyu 🤲
Bilim adamlarını çok sevsemde çokta iyi anlaşabileceğimizi sanmıyorum, dünyaları farklı.
Leonardo Fibonacci kendisine sormak istediğim merak ettiğim sorular var
Biliyorum o soruları 😀 fibonacciyi nerden çekelim 😀
34 ve 55, ten çek😄 şimdi dikkatimi çekti einsteinin yanındaki manyak erdalın babası eroinin mucidi abuzer kömürcü değilmi😂
Aynen dostum bende şimdi farkettim 😀
@Sineklertanrisii 😄😄
Fibonacci reis var mı yatırım işleri? Bize tüyo verebilirmisin?
@Sineklertanrisii vardı bir zamanlar
Üzüldüm yatırımsız kalmana. Bol şans
@Sineklertanrisii teşekkür ederim
Bir şey olursa paylaşırım
Olur sevinirim, bende var yatırım düşünürsen fısıldayayım 😀
@Sineklertanrisii ne yatırımı😆
👂🤚
Hakim olduğum tek yer imkb, diğerleri eh işte.
@Sineklertanrisii imkb şimdilik beni aşar o kadar yüklü miktarda yatırım yapacak teminatım yok
Harezmi , İbni Sina , Farabi , Oktay Sinanoğlu...
Psikanaliz biliminin kurucusu Sigmund Freud
Ben nietzche yi tercih ederdim açıkçası.
Tanisam ne olacak anstayin beynini 40 bölüp dağıtmış lar
Tesla olabilir
Einstein ve Newton a kıyasla çok daha makul bir seçim
@Sineklertanrisii Eh işte
Willis Haviland Carrier, şu dönem bir anket yapılsa bu adam rekor oyla kazanır 😀 fakat luis pasteur en kıymetlisi bulduğuyla.
@Sineklertanrisii Sana bir şey söyliyimi?
Günümüz cehaleti ile bu insanlar hiç kimse tarafından tanınmaz bile.
Bu isimlerin tanınıyor olması medyatik hareketleri ve adlarını taşıyan markalardan birazda. Şimdi günümüzün tanınanları ise sadece zengin olan girişimciler. Mesela apple ı iki ortak kurdu biri ilk bilgisayarlarını yaptı biriyse pazarlama ve para kısmına yoğunlaştı. Steve wozniak ismini pek bilen yoktur ama steve jobs ikon oldu.
@Sineklertanrisii Benim ne bu ülke ne de bu dünya umurumda bile değil açıkçası. O insanlar iyi ki günümüzde değiller yoksa yazık olurdu...
Maalesef ben senin gibi düşünmüyorum, bu dünyada hala iyi insanlar tanıyorum ve bu güzel insanlar için dünyayı umursamaya devam ediyorum.
@Sineklertanrisii Zerre umurumda değil ☺️ sadece kendi hayatımı yaşamaya çalışıyorum...
Farklı sorumluluklarımız ve bakış açılarımız var. Fakat muhalif duygularımız benzer.
@Sineklertanrisii Olabilir evet
Nikola Tesla tabikii favorimmm ✨🌸
En fakir fukarası 😀
Abuzer kömürcü yle hgfds
Tesla Freud Heredot Aristo
Prof. Dr. Ordinaryus Abuzer Kömürcü
Gayet tabii Abuzer
Einstein, Newton, Darwin
Her biri ile 15 dakika tanışabilseydim
Nikola Tesla
Freud
Einstein olurdu
Charles Darwin
Neden darwin?
@Sineklertanrisii çok zeki bir adam olduğunu düşünüyorum ve yaşam hakkında konuşmak keyifli olurdu
Yaşam hakkında konuşmak eh. Daha zekilerini biliyorum. Bu arada ona sormak istediğim bir soru var. Madem insanlar maymunlardan geliyor, şimdi ki maymunlar neden maymun kalmış?
@Sineklertanrisii evrim teorisi çok geniş bir teori maymunla sınırlamak komik olur ayrıca o tezine ben de yüzde yüz katılmıyorum ama şu yönü olabilir; kurt köpeğin atası derler. Kurt da köpek de şuanda yan yana olabiliyor. İnsanlar da dünyanın her yerinde yaşamış varlıklar. O zamanlar bir kısım insan yaşamış oldukları coğrafyanın şartlarına adapte olmak zorunda kalmış ve ona göre evrim geçirmişler. Diğer taraf ise buna gerek duymamış. Nasıl ki şuanda uzak doğulu insanlarla yüz anatomisi olarak oldukça farklıysak ve bir arada yaşayabiliyorsak bunu çok daha uzun bir zaman dilimine yaydığımızda maymun ve insan için de geçerli olabilir çünkü zaman ne kadar çoksa evrim de o kadar büyüktür genelde.
@Sineklertanrisii ve daha zekileri kimler sana göre
Ben fizikçiyim. Nikola tesla akıl sınırlarını zorlayacak kadar zekiydi. Mesela albert einstein ve sir ısaac newton bilinenin aksine çok zeki değillerdi, einstein in kendide söyler bunu, sadece inanılmaz odaklanırlar tüm başarıları bu sebepten.
@Sineklertanrisii Doğru, Einstein'ın Tesla'nın çalışmalarını çaldığına dair bir belgesel izlemiştim. Fizik de güzel de yok ben darwin abimden devam
Bu bilim adamı mevzusu gariptir. Bir çok asıl mucidi tanımıyoruz, araklayanları mucit biliyoruz. Edison en bariz bildiğin. Fakat artık bu günümüzde çok daha yaygın.
@Sineklertanrisii Evet Edisondu, Einsteinın günahını aldım
Onunda günahı çok sakın alma, taşıyamazsın 😀
@Sineklertanrisii xncjsxnsnxnsn iptal iptal iptal
Mesajlardayım
Marie Curie
Nikola Tesla
Fatih terim
Tesla
Ibni sina
Abuzer
Marie curie
Tesla