Sizce CAHİT SITKI TARANCI otuzbeş yaş şiirini bugun yazsaydı , Yine o kadar karamsarmı olurmuydu?

Yaş otuz beş! Yolun yarısı eder.
Dante gibi ortasındayız ömrün.
Delikanlı çağımızdaki cevher,
Yalvarmak yakarmak nafile bugün,
Gözünün yaşına bakmadan gider.

Şakaklarıma kar mı yağdı ne var?
Benim mi Allahım bu çizgili yüz?
Ya gözler altındaki mor halkalar?
Neden böyle düşman görünürsünüz,
Yıllar yılı dost bildiğim aynalar?

Zamanla nasıl değişiyor insan!
Hangi resmime baksam ben değilim.
Nerde o günler, o şevk, o heyecan?
Bu güler yüzlü adam ben değilim;
Yalandır kaygısız olduğum yalan.

Sizce CAHİT SITKI TARANCI otuzbeş yaş şiirini bugun yazsaydı , Yine o kadar karamsarmı olurmuydu?
Cevapla