Kitaplığımdan kitap alınınca sinirleniyorum. Abartıyor muyum?

Geçen sene bayramda kuzenim 6-7 adet kitap almış benden habersiz. Birkaç defa istedim yurtta, yanımda değil gibi bahanelerle vermedi. Kitaplığımdaki kitaplar kadar sağda solda kitaplarım vardır. Alan getirmiyor ve ben koleksiyon yapıyorum okuduğum kitapları. Abartıyor muyum sizce? Bu durumla nasıl başa çıkabilirim?

Kitaplığımdan kitap alınınca sinirleniyorum. Abartıyor muyum?
Cevapla