Bu eşiniz olur, arkadaşlarınız olur herhangi birinin ama değer verdiğiniz birinin hatırına sevmediğiniz, dinlemediğiniz bir sanatçının konserine gider misiniz?


Gittim ve iyi ki gittim.
Hande yeneri sevmiyordum soğuk itici geliyordu. Konserinde bütün ön yargılarimi kırdı. Hatta seyircilerin laf atıp sohbet etmesi hoşuma gitti. Benimlede geçen diyalog hoştu ve yanına gelicem dedi ve geldi.
TV de basında göründükleri gibi değiller.
Ohoo hatır için İzzeti Altınmeşe konserine tahammül etmiş insanım ben. Kimse hatır vefa olayından bahsetmesin bana bu yüzden 😂😂😂😂
😀😀Çıtayı Nirvanaya taşıdın üstad
Üfff her zamanki halim 😎by ajskdkdkflgl
By üstadım 😀
Teşekkürler 🌸🌸
Rica ederim üstad
Aleyna Tilki konserine kesin gitmem de, diğerlerine giderim sanırım.
Yerinde karar😀😀
😀😀Tahammülden ziyade insanın çevresinde onun konserine gitmek isteyecek birilerinin olması 🤦♂️😀 bu utanç hepimize zaten yeter gitmeye ne gerek var
Şükürler olsun 😀
Rica ederim ne demek 😀😀😀
Müzikle uğraşan biri olduğum için yelpazem geniş olmalı. En kötü ses sisteminden bile öğreneceğim şeyler vardır diyerek giderim bir süre. Kıyaslama yapardım 'onun sahnesinde su iyiydi, şunun sahnesinde su iyiydi" gibi
Cevap
10Cevap
Giderim ne olacak sevmiyorum diye zehir değil ya. Zaten en fazla 3 saat sürecek iki tepinir geliriz😄
😀😀gider tepiniriz diye düşünürken müslüm gürses konseri çıkması şoku 😀😀
Benim play listemde veriyor valla :)
Ayrıca misal olarak demiştim 😀 ve güzel espiri diye düşünüyorum 😀😀
😀😀 yaa
sevgilimse giderim sadece yoksa çekilmez
Giderim elbette.
Konser ortamları güzel ve keyifli oluyor, sevdiğim sanatçı olup olmaması fark etmez.
Yeter ki konser olsun 😀
Bizde hatır kırılmaz. Çiğ tavuk da yenmez ama denenir😄😄
😀😀😀
Sevmediğim değil ama çok fazla ilgimi çekmeyen birinin konserine gittim yaz ortası. Yine de güzel ve eğlenceliydi. Denerim yani.
Konserde şarkıya eşlik edip eğlenemeyeceksem kimse için gitmem.
Giderim istersen nefret ediyor olayım ama değer verdiğim birisi ise giderim.
Arkadaşım benim için geldi çok güzel bir duygu, ben de giderim
Sevmediğim sanatçı önemli değil de o birinin kim olduğu önemli.
Giderim, maksat tıngır mıngır olsun
Tıngır mıngır 😀😀
😅 hıı hatta şakır şukur
😀😀 ohh ohh
İnsan evladı sen niye bu saatte uyumak yerine uyandın onu de hele :D
İlgilenmem gereken bir oğluşum :)
Hazırlamam gereken bir kahvaltı :)
Yapmam gereken bir spor :) var 😀😀
Vay pe, erken kalkan yol alır haydee 😃
Aha yol verdi 😀😀
shsjs kolay gelsin Atom ✌️
Teşekkür ederim sanada :)
Rica ederim ☺️ teşekkürler
Bende rica ederim :)
Sus be :D
Tamam be tamam :)
😌☕️
Mesaj alındı hazırlıyorum hemen :)
Ay yok ben ve kahvem :D öyleyiz şu an
Haa sen kalabalık yapma diyorsun tamam susarsan giderim 😀😀
shshjsjs bak susarımmm 🤐
😀Gitmemi istiyorsan
Ayrıca, sadece bu görüşte sus desem :) komple mi susarsın bak korktum :)
Komple. Artık kimseyle konuşmam hsksaj
😀😀Milletin ahını alamam
Senden mahrum kalan herkes bana sövecek sonra :)
Millet şükür ediyordur şimdi sen olduğun için olmazsan sıkıntı büyük 😀😀
Gömdü mü beni övdü mü belli değiiiil 😅
Övdüm övdüm 😀😀
Yalancıyı tır ezsin mi? 😃
2 tır peş peşe ezsin hemde😀😀
Tövbe tövbe :D tamam
Tamam :)
😒 ok
Okeytoo :)
Sus 👊skdksj
Gerçekten susayım mı?
Bak konuşmam haa :)
Taklitçi 😂
Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti :)
benimle uğraşmadığın bir gün sıkılacak mısın acaba :D
Sıkıntıdan ölür giderim 😀😀yazık değil mi bana?
Ama istersen son görüşleri yapayım ben 😀😀 24 saat bi deneyelim
Ben yapayım, dene :D
O zaman ben gitmiş olmuyorum :)
Tamam son yorum mu istiyorsun? Yap şimdi buraya öteki soruya karışma 😅
Madem ısrar ediyorsun 😀 atayım bareee
Gidilir bence. Bencil olmamak lazıığm
👏👏
zamanımı boşa harcayamam
Sevdiğim kisii buna değer ise giderim...
Giderdim. Ne de olsa hatır için çiğ tavuk yenir.
Giderim ya sorun etmem
Ölüme bile hatır için giderim.
O anki psikoloji durumuma bagli
Sen gidermisin
Sıradan biri için gidilmez ama
Bir kaç saat değer verdiğim birinin kalbini kırmaya ya da hevesini kursağında bırakmaya gerek yok
Neticede ilk aklına ben gelmişim :) beni davet etmiş birlikte gidelim demiş buda bir şey 😀
Doğru dedin
Teşekkür ederim :)
Rica ederim
Giderim. O eğlenecekse ben de eğlenirim.
Gitmem
Yokk
Hayır gitmem
Olabilir belki
Kesinlikle gitmem
Hayır gitmem
Gitmem kesinlikle
Hayır gitmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?