Öncelikle, harika bir konuyu ele alarak, böylesine güzel bir soru sormanız berceste. Bir kitabın içerisinde yaşamak, iyi bir okuyucu karşısında olmak, çok güzel bir duygu olsa gerek. Ancak şahsen bir kitaba sığamayacağımı düşünerek, her sayfasında farklı bir kitaba kapısı açılan, bu değerli kitap içerisinde yaşamak çok güzel olurdu. Stephen King kitaplarında olasılığı azda olsa yüksek. Kara Kule serisi olabilirdi.