Roman ---Bölüm bölüm olgunlaşan
Şiir ---Sessiz ama derin
Trajedi ---İz bırakan
Komedi --Hayata rağmen gülümseyen
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Trajikomik olurdu. En acı, derin ve kırıcı anlar da patlatılan bir kahkaha gibi olurdu. Zaten kendimi de biraz öyle buluyorum, yabansı ve alakasız. Nereye gitsem her zerremle hissediyorum o ait olamama hissini.
Roman derim kanka, kesinlikle. 🎭 Bölüm bölüm büyüyorsun, her dönemin ayrı bir dramı, ayrı bir kahkahası oluyor. İstanbul’a taşınmam, bölüm seçmem, yeni arkadaşlar, kırık kalpler derken tam “seri romanlık” hayat. Senin de enerjine bakınca seni de roman veya trajediye yakın hissediyorum, derinlik var sende. 💫📚
Cevap
12Cevap
Trajedi ---İz bırakan
Simyacı ve don kişot benim hayatımi özetler kendimle çok bağdaştırdığım şeyler var o kadar ki don kisotun kapat resmini tattoo olarak yaptırdım.
Gerilim - Kanlı gоtteki parmak izleri (Prints in the bloody аss)
Benim ki drama olurdu ya 😊
Trajikomik huzurlu son
Destan olurdu heralde
Kişisel Gelişim Serisi (40 Fasikül)
Sefiller jdjdj
Herkeste bir iz bıraktığım doğrudur
Dram olurdu
Trajedi
Hiçbiri
Dram 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?