Gelişime açlığım oluşmuş kendimi nasıl daha güçlü kılabilirim?

Oldukça sayıda kitap okumuş ve okuyorum iki enstrüman çalabiliyorum yabancı dil eğitimi görüyorum. Mutfak da çok başarılıyım akademik başarım da gayet iyi. çizim yapabiliyorum. Bilgisayar dan anlıyorum 1. seviye kodalma öğrendim. Blog hesabım var oraya yazılar paylaşıyorum tabi yoğun araştırmalar yaparak ama kendimi hala eksik hissediyorum hatta çok eksik neler öğrenebilirim? Kendimi nasıl kaliteli biri yapabilirim? Güzel tavsiyelerinize ihtiyacım vaar destek olursanız sevinirim 🌸
Gelişime açlığım oluşmuş kendimi nasıl daha güçlü kılabilirim?
Cevapla