
Bu sadece bir örnek, kültürel olarak birbirimizi anlamıyoruz bence.

Bu sadece bir örnek, kültürel olarak birbirimizi anlamıyoruz bence.
Kültürel anlayışımızın uymadığı biriyle birliktelik devam ettiremem. Zaten baştan da böyle birisiyle ilişki içinde bulunmam. Ben artık yoran yıpratmayan ilişkiler istiyorum zıt kutupların çekimi umrumda değil aynı pencereden bakabiliyorsan o ilişki güzel gider uyumu ancak o zaman yakalayabilirsin.
of evet konuşacak ortak konu bile olmuyor uyuşmayınca... iletişim çok zor böyle.. katılıyorum size
Felaket düzeyde kötü bir durum, algıları ve yeteneği öğrenmeye açıksa telafi edilebilir, biraz fedakarlık gerekiyor. Değişmeyecek ise kesinlikle uçurum oluyor. Spor yapacaksın ne sporu, müzeye gideceksin müze de ne yapacağız diyorsa, direkt tabanları yağla arkana bakmadan kaçmalısın.
işte sıkıntı o ki öğrenmeye de hevesi yok... ben onu değiştirebilmek isterdim ama kendini kapatmış böyle şeylere.. dediğiniz gibi cevapları var en iyisi kaççmak :D
Yol yakınken ayrıl. İlk zamanlar güler geçer, ciddiye almaz ve kafaya takılmaz. Ama zaman geçince hepsi iğne gibi batar, tahammül edilemez ve kabak tadı verir.
Cevap
36Cevap
Etmemelisin bence
Kibir dolu, küçük dağları ben yarattım tadında, berbat bir düşünceye sahne olmuş bir soru.
Soru örneği zaten trol, bununla birlikte, bu argümanı savunan kişilerin, dünyanın en cahil ve en kültürsüz insanları olduğu bir gerçektir.
Asıl odaklanılması gereken yere odaklanmayıp, üç beş genel kültür kırıntısı ile bu tipik bir yarı aydın kafasıdır.
Şahsi düşüncem budur.
bence kişinin entelektüel seviyesini bilmeden bu yorumu yapman yanlış
ben kendim çok entelektüelim demiyorum ama en azından sanata ve öğrenmeye ilgim var. o bilmiyor olabilir ama öğrenmeye de ilgisi yok. kendini gelişime kapatmış. inatla benim konularımın zıttına gidiyor. böyle biriyle uyuşamam?
İlgi alanları, zevkler, öğrenme merakı, popüler kültürün dayattığı şeylerle sınırlı olamaz.
Sen opera seversin, başkası arabesk.
Sen mavi rengi seversin, diğeri kırmızıyı.
Hülasa, merak ve öğrenme ilgisi tamamen kişiye özeldir.
Bununla birlikte, ben de düzgün cümle ve imla kuralları bilmeyen kişilerden, dahası bunu öğrenmeye dahi tenezzül etmeyen kişiler için böyle bir cümle kurabilirim. Ama bir ifade etmenin de bir adabı var. Büyüklenmeden, kibirlenmeden.
Benim meramım bu ve inşallah anlatabildim.
anladım sizi teşekkürler
Senin için esnetilmesi zor bir kriterse anlaşmanız zor olur tabii.
Kültürel olarak birbirine yakın seviyede olmak lazım.
diğer türlü anlaşmak zor oluyor, ortak konu bile bulunmuyor...
Ozaman ortak noktada buluşun tablonun içine doblo resmini koyarsınız ya da doblosu varsa içine tablo koyarsınız böylelikle problem kalmaz
süper çözümmüş :D:D
Aklıma aniden geldi iletmek istedim 😁
teşekkürler :D <3
Rica ederim eğer çözümsel konular varsa her daim nokta atışı yaparım 😂💪🏻
Ben de kültür seviyemin altında biriyle sevgili oldum ve artık ona benziyorum
hahahahah bu bana iyi bi nasihat olsun :D uzak durayım
Kitap okumayı bıraktım, kendimi yetersiz hissetmeye başladım, üniversitede bölümümün okunmaya değer olmadığını bile düşündüm. Gerçekten çok manipüle ediyordu beni. Şahsen iradem çok kuvvetliydi ama bu ufak tekniklerle her gün yavaş yavaş yok etti beni ona benzedim
ay net uzak durulması gereken erkek tipi.. ilişki bizi olduğumuzdan daha iyi yere taşımalı bence...
Yok maalesef bitiremiyoruz da
Tabldot dese daha mı iyiydi abla? :( Yine doblo demiş iyi :( Bu devirde arabası olan çocuğu bulmuşsun daha memnun değilsin ya :(
hahaha arabası yok ki :D öyle araba muhabbeti yapıyor klasikkk
Ya belki kültürel konularda biraz geri olabilir ama eminim diğer konularda oldukca anlaşıyorsunuzdur basit şeyler için ilişkiyi yıpratmaya değmez
yani konuşacak ortak konu olmuyor bu sefer :/ öğrenmeye de hevesli değil hiç ilgisi yok
Sen onun sevdiği konularla ilgili konuşsan konu açsan
benim de ilgim yok ki arabalara futbola falan... o öyle şeyler seviyor
Film dizi hakkında konular ac
Ne demeye çıkıyorsun o zaman?
hahahah görseldeki tam biz olmuşuz :D insanları zamanla tanıyorsunuz maalesef
Evet, devam etmelisin. Kültür farklılığı olabilir. İlişkilerde farklılıklar güzeldir. Bence ayrılmak yerine daha sıkı sarıl.
ama ortak konumuz olmuyor :/ çözülür mü ki bu
Kültür olarak birbirini anlamayan iki insanın bir birini bulması cok saçma zaten neyine kandında ilişki başlattın
insanları zamanla tanıyorsunuz maalesef :(
Eyvallah, geçmiş olsun 🙏
Etmemelisin, maddi durumun uyumsuzluğundan daha kötüsü senin yaşadığın.
evet çünkü kafalar uyuşmazsa konuşacak konu bulunmuyor... haklısınız
Kafada, görgüde, kültürde denk olmak eğitim veya maddiyatta denk olmaktan daha önemli.
İnsan başka ne için birlikte olur ki, birbirini anlamayan sevgili mi olur?
evet değil mi.. kafa yapısını paylaşmak önemli.. ayrılmak en doğrusu
Her zaman denkligi savunacagim. Dengine denk gelmeyen zayi olur cunku.
aynen öyle davul bile dengi dengine sanırım :/
Evet. Sen heykelsen o yanında normal taş gibi olur.
bence de.. bu derece farklılıkla ilişki yürütmek zor
Sen öğrenebilirsin zamanla elbette kültür çatışması olabilir ama anlayışla karsilarsan düzelir
kültür çatışması büyük sorunlar getirebiliyor maalesef ortak konu bile yok
Yani bir profesörün beyaz atlet mangal kovalayan enişteyle mutlu olabileceğini sanmıyorum
hahaha güzel bi sembolleştirme olmuş :D
Güzel miş doblocu enişte olur
Kültürel olarak denklik yoksa çok sıkıntı çekersin
Yani muhabbet edebileceğin konu az ise boş ver uğraşma derim
Kültür felan fark yaratır ama şimdi birisi dağ başında büyüyen birisiyse denk gelmen zaten zor o yüzden farklılık gösterebilirsin aşırı derecede kültür değişimi yoksa sal
cidden fark yaratıyormuş ya yeni öğrendim.
Kültür dediğin bir tane değil ki. Senin kültürün tablo onun kültürü doblo. Bunlar normal şeyler.
Türk kültüründe çift arasında sosyokültürel fark çok önemlidir. Aralarında gerek yetiştirilme tarzı, gerek içinde bulunduğu kültür, gerek de maddi uçurum bulunan insanlar düzgün bir ilişki yürütemez.
yok mu kıyamet sonrası kafa kafaya vereceğim silahşör kadın
hahaha o ne demek
Zombi vurmak için
herkes dengi dengene cici kız. seninki bakırlı kapta benim ki aslan ağzında.
haklısınız yoksa iletişim kurulmuyor..
istemiyorsan etme aw, zorlayan mi var
bu konuda tecrübesi olan var mı yürüyor mu diye soruyorum, zorlayan yok
Enişte dobloyu satıp karılarla yemiş
o tip var zaten yapmıştır :D
Ahaha
ayrıl o mağara adamından
bence de.. ortak konu bile kalmıyor.. bari beni dinlemeye gayret gösterse ama yok öğrenmeye bile meraklı değil
Etme tabiki cahille iletişimi kes
doğru diyorsunuz <3
<3
Kendin bilirsin bacım bize ne soruyon ya
yani ileride sıkıntı çıkar mı böyle tecrübeleriniz var mı
Kültür farkını cok takan biriysen sorun olur tabi
Ayrıl ya kekoyla bir ömür gitmez
ay net ya daha elit adamlar bulalımmm
Topada dob mu diyor
hahahahaha şivesi yokk allahtan :D
Uyum yoksa olmaz
bence de iletişim bile kurulmuyor
Telefuz hatasi hemen ayrilk oluyor
telaffuzda değil sıkıntı maalesef, ilgi alanları farklılığında
Sen daha iyi biliyorsun
Al engele gitsin ne uğraşıyorsun
haklısınız uzaklaşmalıyım
Fiorino daha iyi puhaha
sldjlksjljkdasldj konu oraya evrilecekti sanat konuşmak isterken
statu farki olan iliskileri sacma buluyorum
Fotoğraftaki çift siz misiniz?
Kültür beğenmediğiniz arka sokaklardan beslenir
Çok zor. Örnekten bile belli
evet konuşacak ortak konu bile olmuyor maalesef
Kültürlü biri olsun bence
haklısınız herkes dengiyle takılmalı
Etmen guzum
etmeyelim guzummm tepücüğü koyacağım simdi oğlana
Devam etmeyin
haklısınız..
Şaka yapmıştır ya
maalesef... keşke şaka olsa
et de gör
etmeyeceğim :D
Yok et et akıllanmaz senin gibiler
sulu şeftali miss
neyyy
olmaz
bence de olmaz ortak konumuz bile yok
Zor ayrıl
evet ortak konumuz bile yok.. teşekkürler
Olmaz
seviye uyuşması çok önemliymiş tecrübe etmiş oldum :(
Evet cok onemli. maalesef sadece ask ile olmuyor. Ama bunu yasamadan ogrenemeyiz. Uzulme sakin
E tabii ki
yolun sonu görünüyor :D
devam etme
teşekkür ederim
Etme sıkılırsın
Kaç km de doblo? :D
doblodan sonrasını dinlemedim :D
doblo>tüm tablolar
inşaatçı galiba
gercekten olmuyo yaa hic baslamadab bitir
olamaz
Hayır etmemelisin
Asla
bence de ayrılayım.. :/
Sal dağ ayısını
haklısınız...
Ayrıl
teşekkür ederim <3
Rica🤗
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?