Ben baya güzel sayılırım o biraz çirkin ama tatlı beyni konuşması hoşuma gidiyor etrafımdakiler çirkin diyor evlenme pilanımız var?

Biz evlenirsek insanlar çok bunu dicek maalesef bu kafamda dönüyor !

Ben baya güzel sayılırım o biraz çirkin ama tatlı beyni konuşması hoşuma gidiyor etrafımdakiler çirkin diyor evlenme pilanımız var?
Cevapla