Sevgilim "güzel kadın gördüğümde bakarım ama şehvet duymam, sen de yakışıklı erkeklere bakabilirsin" diyor. Rahatsız olmakta haklı mıyım?

Arkadaşlar, erkek arkadaşım diyor ki: güzel kadın veya yakışıklı erkek olursa bakarım ama şehvet duymam. Sen de yakışıklı erkek olursa bakabilirsin, diyor. Ben bundan aşırı rahatsız oldum. Benim gözümde ondan daha yakışıklı bir erkek yok. Ve cidden de bakmadım, bakmam da... Onun böyle söylemesi beni çok üzdü. Çünkü onun diğer erkeklerden farklı olduğunu düşünmüştüm. Kültürlü, yakışıklı, sadık... Hatta önce biraz sinirlendim sonra ona karşı duyduğum duygu (sevgi mi desem, onun gözümdeki o çok yakışıklı halimi desem) azaldı bir anda... Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Ben de üzülürdüm, haklısın...
Ben üzülmezdim, bakabilir.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgilim "güzel kadın gördüğümde bakarım ama şehvet duymam, sen de yakışıklı erkeklere bakabilirsin" diyor. Rahatsız olmakta haklı mıyım?
Cevapla