Sevgilim "güzel kadın gördüğümde bakarım ama şehvet duymam, sen de yakışıklı erkeklere bakabilirsin" diyor. Rahatsız olmakta haklı mıyım? (Sayfa 2)

Sevgilim "güzel kadın gördüğümde bakarım ama şehvet duymam, sen de yakışıklı erkeklere bakabilirsin" diyor. Rahatsız olmakta haklı mıyım?
Cevapla