
Birlikte resim yapacağınız ya da enstrüman çalacağınız bir arkadaşınız olsun ister miydiniz?

Birlikte resim yapacağınız ya da enstrüman çalacağınız bir arkadaşınız olsun ister miydiniz?
Selam kim istemezki eğlenceli olurdu sokaklarda resimler çizer müzikler çalar insanları eğlendirmek güzel olurdu
Cevap
15Cevap
Evet isterdim
Mükemmel olurdu, ben sanat gezisi seviyorum böyle bir etkinlik dizisi için arkadaş hiç fena olmazdı...
Isterdim. Kendim Gitar caliyorum. Grub kurmak istiyorum ama hic kimseyi sanat ilgilendirmiyor
Eveet sana bir seyler katabilicek arkadaslarinin olmasi en iyisi ya
Çevrem bu güruhtan oluşuyo hiç anlamam elim yatkın değil benim
Piyanisti ve virtüöz arkadaşım var uzun zamandır güzel giden bir birliktelikleri var.
İnşallah ömürlerinin sonuna kadar güzel gider.
Çook isterdim lakin, sanat olmaz başka bir hobi olur ki ondada arkadaşım var
İsterdim resim karakalem yaglı boya ahşap yakma sanatı gibi kafa dengi biri çok iyi olurdu...🥂
Evet bana resim öğretmeni çok isterdim beni öğrencin kabul eder misiniz bayan 😀🤣
İsterdim tabii ki
İsterdim. Lakin resim yapmak yerine izlemeyi, enstrüman çalmak yerine dinlemeyi tercih ederdim.
Sanat Yaratıcı olmaktır, beraber yenilik, farkındalık yaratır bunu kim istemez ki.
Her🥰 şeyden🥰 çok🥰 isterdiiimmm🥰🥰🥰🥰
Of çok isterdim ya
Evet ya bisiler öğrenmek çok heyecan verici olurdu
Ayy çok güzel olurdu😍
Burada sanattan anlayan bir kesim var mı?
O kadar haklısın ki...
@RenksizDuvarlarım cinsel yaşam ve aşk ilişkileri başlığına girince gözlerim büyüyor
sanat için soyunurum 😂
var zaten
Olblr
Evet
Evet tabiki
İsterdim
Yok kanka kendime yetiyorum
Eğlenceli olurdu 😄
Baya çok var zaten
İstemem
Isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?