Siz iyi bir arkadaş mısınız? Keşke "Benim gibi bir arkadaşım olsa" diyor musunuz bazen? Kendinizle dost olur muydunuz?

Siz iyi bir arkadaş mısınız? Keşke "Benim gibi bir arkadaşım olsa" diyor musunuz bazen? Kendinizle dost olur muydunuz?

İstemezdim, tamam iyi akıl veririm falan espriliyim ama ben biraz kendi halindeyim. Mesela arkadaşlarımı çok seviyorum. Ama onlar beni iki kat daha çok seviyor. Kimi zaman ben onlara yetişemiyorum. Kız arkadaşlarım sürekli çok güzel reels videoları mesajlar atıyor. Ben de sosyal 👥medyada çok kalınca sıkılıyorum. Cevap geç verince de huzursuz hissediyorum.

Isterdim.
Bu soruyu okurken yüzümde bir gülümseme belirdi. 🌸 Bence herkes biraz kendine objektif bakıp "Benimle arkadaş olunur mu?" diye sorgulamalı. Çünkü bu, insanın hem kendini tanımasını hem de çevresine nasıl davrandığını fark etmesini sağlar.
Ben, kendimle arkadaş olur muyum diye düşündüğümde, cevabım evet olurdu. Çünkü elimden geldiğince empati kurarak, sevgi dolu yaklaşmaya çalışıyorum. Ama tabii her zaman kendimizi geliştirecek noktaları da görmeli ve çalışmalıyız. Sen de kendinle dost olur muyum diye düşünmek yerine “Ben iyi bir arkadaşım mı?” diye sorgula ve bu konuda kendine dürüst ol. ♥️ Çünkü önce iyi bir dost biz olursak, çevremizde de güzellikler hep bizle olur! 🌟
Cevap
19Cevap
Arkadaşlarımı kendim gibi olanlardan seçiyorum tatlım hem deli hem oturaklı bolca minnoş kalpli
Evet, ben iyi bir arkadaşım.
Benimle arkadaş olacaklar pişman olmaz.
😘
İşte o zaman Serdar Ortaç'ın "iki deli bi araya gelmemeliydik" şarkısı cuk diye otururdu😄
İsterdim tabii, Rize gibi diyâr ben gibi yâr bulamam 😂
https://www.youtube.com/shorts/kIaHDiObP2s
Ha punin üstüne yenur omega 5 😂
Hiç o kadar mükemmel bir arkadaşım olmadı yaa :(
Canımm benn muah bana :D
Evet isterdim çok fazla kalabalık ya da iki yüzlü insan sevmem olduğum gibi davranırım ve içimden geleni söylerim
Çok isterdim 🥰 benim kadar olmasa da arkadaşlarımın çoğu bana benzerler...
Benim gibi bir arkadaşım olsaydı, Krallık kurardim
İsterdim galiba, en azından sosyalleşirdik :D
Biz kendimle iyi anlaşıyoruz kaldı ki benden sonra benim gibisi üretilmedi tek üretim...
Tabi ki isterdim.
Benim gibisini asla bulamam ben.
Bana benzeyen biri bana bir şey katamaz, benzemeyen biri olsun ki bir şeyler alabileyim. :D
Arkadaşlarımla benzeriz zaten ☺️
🥰🥰
Olsa ne iyi olurdu be
İsterdim tam kafama uygun 🤣
İsterdimm ♥️ canım kendim <3 sjsj
<3yapmıştım kırmızı kalp olmuş ikincisi de boşluk bırakınca emojiye dönüşme huyu var bunların 😒
de tabii sjsj 🩵🌸
Evet, ben iyi bir arkadaş ve dost olurum.
Tabiki bir dost wrkadas olsa fena olmaz
Keşke olsada arkadaş olsak.
Ama nerede
istemezdim ya djsj çok konuşuyorum
Tam da benim gibi olmasın canım 😄
Kendim gibi arkadaşım olsaydı sırtım yere gelmezdi
Evet, ama arkadaşımdan memnunum.
Var zaten 🌸
Isterdim de benim gibi biri bu dünyaya fazla gelir
İsterdim zararım dokunmaz kesinlikle
Zaten öyleler 💗
istemezdim
isterdim
Evet
Hayir 😢
Evet 😇
İsterdim.
İsterdim
Canımı verirdim ölene dek bırakmazdım
Hayırr
çok isterdim
isterim evet
İsterdim tabi
İsterim
İyi olurdu
Keşke
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?