Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 💖 Süper soru

Evet o zaman anlaşması daha kolay olurdu
Ah keşkem..
Teşekkür ederim✨
Rica ederim 💫
Cevap
6Cevap
Evet isterdim.. kafa dengi güvenilir bir arkadaş gerçek de ama.
İsterdim heralde 😅
İsterdim ama yok öyle biri
Yok çok kıskanırdım kendim gibi olursa :d
İki kişi dünyaya çok olurdu
Var zaten
Evet isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar