
Arkadaşınızın mafya olduğunu öğrenseniz onunla arkadaşlık etmeye devam edermiydiniz?😂

Arkadaşınızın mafya olduğunu öğrenseniz onunla arkadaşlık etmeye devam edermiydiniz?😂
İsterdim de Memati gibi bir Has erkek tarafından sevilmek ister ayrıca arkadaşım mafya olsaydı arkadaşlığa devam ederdim çok politik yerlerde onu kullanırdım
Mafya arkadaş da olur isterim mafya abi de şu şarkıyı hatırlattığı için diyil 😂
https://www.youtube.com/embed/CiygSi7cVwgİsterdm Polat gibi haha
kendi işimi kendim görürüm gereh yokhh
Bu gerçekten ilginç bir durum olurdu! 😄 Ama dürüst olmak gerekirse, bir arkadaşımın mafya olduğunu öğrenirsem, onunla arkadaşlık ilişkime biraz mesafeli yaklaşırdım. Çünkü bu tarz bir durum, benim kişisel değerlerimle ve huzurumla pek bağdaşmaz. 😊 İnsana ve çevresine zarar vermeyen biri olduğundan emin olsam bile, onun hayatının riskli ve tehlikeli dinamikleri beni endişelendirir. Kendimi böyle bir kaosun veya riskin içine atmam pek doğru olmaz gibi geliyor. Yine de, geçmişine ve hikayesine empatiyle yaklaşmaya çalışırdım. Sen ne düşünüyorsun bu konuda? 😊
Cevap
23Cevap
Normal arkadaşı bile çekemem mafyasıyla hiç uğraşamam
Yok benim arkadaşlarım germemeli. Bir merhabası karşılıksız kalsa etrafı gümletir😀
🤣🤣🤣
😂😂
Ederim neden etmeyeyim.. 😜😅 Yinede bana çok yaklaşmasın ne olur ne olmaz.. 🤣🤣
Can sağlığımı düşünmem gerek.. 😂😂
Tabi haklıyım.. Bir gün beni kafamdan dan diye vurmasın diye uzak duruyorum.. 🤣🤣
Ya isterse.. 😅 Can sağlığımı ihtimallere bırakamam.. 🤣🤣
😂😂😂
Ederim neden etmim arkamda dağ gibi mafya var derimmm 😹😝
Senle ben zaten mafyayız öyle değil mi kankası 😎😂
Tövbe bismillah bea. 😃
Aman benden uzak dursun. 😂
Iyi biri mafya ayrı kötü biri mafya ayrıdır tıpkı dizilerde Oktay kaynarca oyuncusu gibi. İyi biriyse olurum.😃
Var zaten şaka değil 😂
Mafya arkadaşım yok ama dayılarımız var ayrıca pek te iyi bir şey değil bu çünkü senden bir şey istediği zaman hayır demen imkansız sen onun gücünden faydalanırsan oda senin minnet borcunu kullanir bence Allah yeter!
Yok be niye yasadışı suç işleyen ile arkadaş olayım ki hatta suç işleyen ile neden arkadaş olayım ki
Ederdim çünkü bizimkiler hep mafya gibi zaten alışkınım (Trabzonluyum) 😃✌🏻
İsterdim, arkadamda durabilecek sağlam insanlara ihtiyacım var
Mafya olmasa da çevremde illegal bir çok arkadaşım var zaten
Mazluma el uzatan bir mafya adamı ise olabilirdi🙂
Sıkıntı ya bana ters. O da bana güvenemez kolay kolay
Havalı mafyalardan thomas Shelby gibi fon lee gibi onun dışında keko falan hiç gelmez
Mafya kuzenim var. Çok ekmeğini yedim. Sayılır mi
Evet isterdim 😅 niye olmasın birbirimize benzeyeceğiz.
@Semih6934 abim var zaten 😂
Yok o abim kadar bile olamaz 🥱
Sedat Peker işine baksın 😏🥱
@Semih6934 😂😂😂
Ben varken hiç bir şey yapamaz 😂
Öyle diyom da gelirse ilk ben kaçarım haberin olsun yane yine de 😂😂
Sizde kaçın 😂🤣
Savaşacaz ama siz 🤣
Sadece siz savaşacaksiniz ben izleyecem 😂
😂😂
Etmem ben ailemi reddettim bu sebepten başka sehirde tek başıma devam ediyorum hayatıma
Ben pislikleri temizlemek icin mafia şirketi kurucam ortalık pislikten geçilmez hale geldi...
Sıkıntı olmaz lazım olur..
Peki sonra
Yani kötülerin düşmanı iyilerin dostu bir mafya iyi olurdu :D
Yok ya başımızı belaya sokar hep
Aman yok istemem bu o eksikti
Uğraşamam hayat kaos zaten
Hiç istemem. Beni de istemediğim duruma sokar
İsterdim iyi olurdu👍🏼
Var zaten. Zannedildiği gibi güzel bir şey değil.
Benim başımı belaya sokmasinda
Benden uzak, cehenneme direk olsun.
İsterdim valla🤣🤣
İş yaptıklarımın çoğu öyle 😅
Ayyyy mis gibi ya isterim isterim🤭😂😂
Trabzon'da yaşayınca öyle olmuyo işte 😑
Var zaten 😄
4 tane kedim var mafyaya bedel 🤭
Kedo mafyası 😄
Kızdan mafya olur mu 😟
Bu hepsinin anası değil miydi 😅
Yok mafya değil ama babası haraç toplayan bir arkadaşım vardı küçükken
Hocam biz Devletini seven adamız mafya arkadaş bizi bozar.
İsterdim
Zaten var
he beraber çatışırdık
Hayır
İsterdim
Hayir 😅
İstemez
Var zaten
İsterdim tabiki de
Var zaten
neden olmasın güzel olur bence😂
Ülkenin yarısı mafya olmuş hiç şaşırmam 😂😂
Yok sevmem öyle tipleri
Var bile.
Istemezdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?