Eleştirmek ve yargılamak arasındaki farklar nelerdir? Bu konuda ne kadar sağduyuluyuz?

Eskisi kadar sık giremeyeceğim fakat girdiğim süre zarfında da soru sormayı ihmal etmek istemiyorum.
Hayatımızda fazlasıyla yaptığımız eleştiri ve yargılar var. Fakat bizler eleştirmek ve yargılamak konusunda ne kadar iyiyiz? Bunu hakkıyla yapabiliyor muyuz? Eleştirmek ve yargılamak arasındaki farklar sizce nelerdir?
Eleştirmek ve yargılamak arasındaki farklar nelerdir? Bu konuda ne kadar sağduyuluyuz?
Eleştirmek ve yargılamak arasındaki farklar nelerdir? Bu konuda ne kadar sağduyuluyuz?
Eleştirmek ve yargılamak arasındaki farklar nelerdir? Bu konuda ne kadar sağduyuluyuz?
Cevapla